Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کازورلا: ژاوی شبیه گواردیولا نیست

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر سانتی کازورلا Russia Europa League Spartak - Villarreal
سانتی کازورلا  Russia Europa League Spartak - Villarreal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سانتی کازورلا در گفت‌وگو با سایت فیفا، به تمجید از ژاوی پرداخت و مدعی شد که او روزی هدایت بارسا را به عهده خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه ارنستو والورده در ماه جنوری سال‌ گذشته از هدایت بارسلونا اخراج شد، بازیکنان و هواداران این باشگاه خواستار سپردن هدایت این تیم به ژاوی هرناندز بودند اما کاپیتان سابق کاتالان‌ها در آن زمان به مدیران بلوگرانا نخیر گفت و نخواست هدایت این تیم بحرانی را به عهده بگیرد.

Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان
نماینده ایران کابوس همیشگی ژاوی در السد

در آغاز فصل و پس از برکناری کیکه ستین بار دیگر نام ژاوی بر سر زبان‌ها افتاد اما این بار مدیران بارسلونا با توجه به تجربه بالای رونالد کومان، به ژاوی پشت کردند و این سرمربی هالندی را به عنوان سرمربی جدید خویش عنوان کردند.

بسیاری از کارشناسان اما معتقد اند که این ژاوی سرمربی خوبی برای بارسلونا بود و مشخصه‌های لازم برای هدایت این تیم را داشت.

سانتی کازورلا بازیکن فعلی باشگاه السد که هدایت آن را ژاوی به عهده دارد، در گفت‌وگویی از ژاوی تمجید کرد و مدعی شد که او توانایی هدایت کاتالان‌ها را دارد.

او به سایت فیفا در این مورد گفت:" بدون هیچ شکی ژاوی یک مربی بزرگ است. او  کیفیت لازم برای رهبری را به عنوان بازیکن داشته و حالا هم به عنوان مربی دارد. او به عنوان مربی گام‌های بلندی برداشته و فلسفه خودش را دارد. فکر می‌‌کنم او روزی مربی بارسلونا می‌شود اما این تصمیم مربوط به خود اوست و او خواهد دانست که زمان مناسب برای قدم بعدی کی خواهد بود. اگرچه ژاوی مانند پپ محصول لاماسیا است اما او شیوه مربیگری متفاوتی دارد و هم تاکتیک‌های متفاوت‌تری. بنابراین من مطمئن هستم که او مربی بزرگی می‌شود. همه ما برای این مسئله باید صبر کنیم".

کازورلا در حالی چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند که بارسا در تلاش است تا در دراز مدت هدایت این تیم را به ژاوی بسپارد و این موضوع در صدر برنامه‌های برخی نامزدان باشگاه قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала