آمریکا 27 میلیون دالر برای پیشبرد منافع خود در جهان اختصاص می دهد

© AFP 2023 / Roberto Sshmidt آمریکا 27 میلیون دالر برای پیشبرد منافع خود در جهان اختصاص می دهد
 آمریکا 27 میلیون دالر برای پیشبرد منافع خود در جهان اختصاص می دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان توسعه بین المللی ایالات متحده با هدف رواج اهداف سیاست خارجی کشور و تقویت امنیت ملی آمریکا "از طریق اطلاع رسانی و تأثیرگذاری بر مردم خارجی" کمک مالی انجام می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، با اشاره به اسناد منشر شده توسط RT، ایالات متحده تا 27 میلیون دالر برای پیشبرد منافع خود در جهان اختصاص خواهد داد.

طبق اسناد رسمی آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAID)، یکی از اهداف برنامه مدارس و بیمارستان های خارج از کشور (ASHA) استاز طریق این برنامه، ایالات متحده به مدارس، بیمارستان ها و کتابخانه ها کمک می کند تا "سخاوت مردم آمریکا" را به نمایش بگذارند.

هند، با عقد معامله با روسیه، حوصله امریکا را آزمایش میکند - اسپوتنیک افغانستان
هشدار سناتور ارشد آمریکایی از خروج نظامیان آمریکا از افغانستان

این، همانطور که در وب سایت usasnging.gov نشان داده شده است (یک منبع رسمی ایالات متحده است که صورتهای مالی سازمانهای دولتی را منتشر می کند)، با هدف رواج اهداف سیاست خارجی کشور و تقویت امنیت ملی آن "از طریق اطلاع رسانی و تأثیرگذاری بر مردم خارجی" انجام می شود.

خاطرنشان می شود که از 27 میلیون دالر که سازمان توسعه بین المللی ایالات متحده آمادگی دارد در مجموع تخصیص دهد، حداقل 30 درصد باید به آن دسته از متقاضیانی اختصاص یابد که فعالیت آنها بر کشورهای خاورمیانه تأثیر بگذارد.

در جولای سال جاری مشخص شد که سازمان توسعه بین المللی ایالات متحده برای ترویج اصلاحات مختلف در روسیه 20.4 میلیون دالر کمک مالی در نظر گرفته است.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала