Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید ستاره سابق مانشافت از عملکرد ستارهای فعلی

© REUTERS / Christian Hartmann LivepicKapitän der deutschen Nationalmannschaft Bastian Schweinsteiger
Kapitän der deutschen Nationalmannschaft Bastian Schweinsteiger - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باستین شوان اشتایگر، اسطوره تیم ملی آلمان پس از شکست تحقیرآمیز تیم ملی کشورش برابر اسپانیا، از عملکرد شاگردان فعلی یوآخیم لوو شدیداً انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته، مانشافت‌ها در حساس‌ترین دیدار شب آخر مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا با 6 گل برابر ماتادورها شکست خوردند تا سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی آلمان در بازی‌های رسمی در 89 سال گذشته و دومین شکست سنگین تاریخ این کشور رقم بخورد.

تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
شکست تاریخی آلمان سرخط درشت روزنامه‌های اسپانیا

این شکست انتقادهای فراوانی را به همراه بود و حالا یکی از اسطوره‌های این تیم نیز از عملکرد ستاره‌های فعلی مانشافت‌ها انتقاد کرد و این شکست را آزار دهنده عنوان کرد.

باستین شوان اشتایگر، اسطوره تیم ملی آلمان به ARD گفت: " ممکن است به تیمی شبیه اسپانیا باخت اما نه با نتیجه 0 - 6. چیزی که مرا آزار داد این بود که آن‌ها تلاشی برای برگشت نکردند. آنها احساس یک تیم را نداشتند. هیچ دستور و فریادی جز برای اسپانیایی‌ها شنیده نمی‌شد. آنها از هر نظر از ما برتر بودند. نیازی نیست در همه چیز تغییر بنیادین ایجاد کرد اما باید پرسش‌های درستی از خود پرسید. باید چیزهایی را تغییر داد چون یک تیم ملی نباید اینطور در زمین ظاهر شود. ارزش‌های مشخصی هست که تیم ملی آلمان باید آن‌ها را نشان دهد و من این ارزش‌ها را امروز از بازیکنان در زمین ندیدم".

این در حالی‌ست اسپانیا با این پیروزی 11 امتیازی شد و به دور نهایی رسید. آلمان هم با 9 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала