Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش نهایی یونایتد برای به خدمت گرفتن مدافع فرانسوی رئال مادرید

© REUTERS / JON NAZCAA Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı.
A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد که قبل از این نیز برای به خدمت گرفتن رافائل واران تمایل نشان داده بود، بار دیگر اقدام خواهد کرد و تلاش نهایی خود را برای به خدمت گرفتن این مدافع باتجربه انجام خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد مدت‌هاست به جذب رافائل واران علاقه دارد و می‌خواهد این مدافع باتجربه را به خدمت بگیرد. این باشگاه قبل از این و در سال 2017 که مورینیو هدایت شیاطین سرخ را به عهده داشت، برای جذب این مدافع فرانسوی تلاش کرد اما موفق به جذب او نشد و واران در رئال مادرید ماند.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
شوک به کهکشانی‌ها؛ واران و راموس مصدومان بازی‌های ملی

این مدافع که تا پایان سال 2022 با کهکشانی‌ها قرارداد دارد، این روزها بار دیگر مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته و مدیران این باشگاه تلاش نهایی خود را برای به خدمت گرفتن او انجام خواهند داد.

براساس گزارش منچستر ایونینگ، مدیران ارشد منچستریونایتد با توجه به زمان کمی که از قرارداد واران با رئال باقی مانده است، به کهکشانی‌ها پیشنهاد ارائه خواهد کرد و خوشبین اند که پیشنهاد شان از سوی باشگاه مادرید قبول و واران راهی الدترافورد شود.

از سویی هم این نشریه مدعی‌ست که عملکرد ضعیف واران احتمالاً پرز را وادار خواهد کرد تا به فکر فروش این مدافع فرانسوی بیفتد و در مورد پیشنهاد یونایتد فکر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала