Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی جانشین احتمالی پپ را پیدا کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی قصد دارد تا در پایان فصل "پوچتینو یا ناگیلسمن" را جایگزین پپ گواردیولا در اتحاد سازد.

منچسترسیتی قصد دارد تا در پایان فصل "پوچتینو یا ناگیلسمن" را جایگزین پپ گواردیولا در اتحاد سازد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گزارش شده که در صورت عدم موفقیت در تمدید قرارداد پپ گواردیولا، منچسترسیتی مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام و جولیان ناگیلسمن را در لیست کوتاه جایگزین پپ در نظر گرفته است.

پپ در تابستان قراردادش پایان می‌یابد و هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. البته اطمینان از آینده موفق‌ترین مربی باشگاه در اولویت سیتی است.

اما سایت گل ادعا می‌کند در صورت تصمیم‌گیری گواردیولا برای پایان حضور در اتحاد، آنها در حال حاضر لیستی از نامزدهای احتمالی را برای جایگزینی در نظر دارند که پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام (که در نوامبر گذشته اخراج شد) و هم ناگیلسمن سرمربی فعلی لایپزیگ در آن حضور دارند.

گواردیولا فعلا پنجمین فصل حضورش در منچستر را پشت سر می‌گذارد و دو بار قهرمان لیگ برتر به علاوه سه جام لیگ و یک جام حذفی شده است. او با بازگشت به بارسلونا در ارتباط است و اعتقاد براین جود دارد که مصمم است بیش از حد از استقبالش از سیتی بگذرد، زیرا هر توافق جدیدی احتمالاً 12 ماه تمدید خواهد شد.

با این حال، در صورت عزیمت وی  سیتیزن‌ها می‌توانند با منچستریونایتد برای انتخاب سرمربی جدید که هر دو زیر نظر شیاطین سرخ نیز است، رقابت نمایند.

این در حالی است که اد وودوارد رئیس اجرایی اولدترافورد علناً از اوله گونار سولسشایر تحت فشار حمایت می‌کند.

پوچتینو اخیراً در جریان حضور اخیر در اسکای اسپورت تمایل خود به بازگشت به مربیگری را نشان داد. وی همچنین با رئال مادرید و زنیت سن پترزبورگ ارتباط داشته و پوچتینو فاش کرد: "من همیشه احساس می‌کنم آماده بازی هستم. من فوتبال را دوست دارم، این شغل من است. وقتی کار می‌کنید استرس نیست، رفتن به زمین تمرین استرس نیست، آماده سازی بازی استرس نیست، رقابت است. موهای من بلند است، نگاه کن. من امیدوارم که وقتی دوباره شروع به کار می‌کنیم آنرا کوتاه کنم. من مشتاقانه منتظر جدال در این بازی هستم."

پوچتینو مربی سابق اسپانیول در ماه می 2014 از ساوتهمپتون به اسپرز پیوست. وی پنج سال و نیم را در مسئولیت مربیگری تیم شمالی لندن گذراند و آنها را چهار بار متوالی در میان چهارتیم برتر لیگ برتر راهنمایی کرد.

پوچتینو همچنین اسپرز را به اولین فینالش در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 هدایت کرد، زمانی که آنها 2-0 به لیورپول در مادرید باختند، قبل از این‌که او اخراج شود و ژوزه مورینیو فقط چند ماه بعد جایگزین او شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала