مادر بزرگی که نواسه خود را به دنیا آورد

© Fotolia / arminaБеременная женщина
Беременная женщина  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مادربزرگ آمریکایی شانس مادر شدن را به دختر نازای خود داد و کمک کرد تا او صاحب فرزند شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mirror یک خانم 51 ساله به نام جولیا لاوینگ از شهر شیکاگو در ایلینوی آمریک در یک اتفاق نادر توانست شانس مادر شدن را به دختر 29 ساله‌اش بدهد. او دوران بارداری نواسه ی خود را برعهده گرفت؛ ماجرایی امیدوارکننده برای بسیار از زوج هایی که توانایی فرزند دار شدن را ندارند در این خانواده رخ داده تا مادر بزرگ بتواند نواسه ی خود را رشد دهد.

ازدواج پسر نوجوان با مادربزرگ ۸۰ ساله - اسپوتنیک افغانستان
ازدواج پسر نوجوان با مادربزرگ ۸۰ ساله

این خانواده 73 هزار دالر برای القاح آزمایشگاهی مصرف كردند. دختر این خانم  دو بار باردار شد  اما هر دو بار فرزندان خود از جمله دوقلو را از دست داد. به همین دلیل ، او به سندرم آشرمن مبتلا شد ، یک بیماری نادر که در آن زخمی در داخل رحم ایجاد می شود ، به همین دلیل یک زن نمی تواند فرزند دیگری را به دنیا آورد.

لاوینگ که مدت ها در آرزوی داشتن نواسه بود به دخترش پیشنهاد کرد که برای فرزندش یک رحم جایگزین شود. در ابتدا دخترش این پیشنهاد را جدی نگرفت اما بعداً موافقت کرد. در ایالات متحده آمریکا محدودیت سنی وجود دارد - مادر جایگزین باید تا 35 سال سن داشته باشد. با این حال، سلامتی عالی لاوینگ باعث شد که برای وی یک استثنا قائل شوند و او به جای دخترش القاح مصنوعی شود.

در مارچ 2020 ، لاوینگ با موفقیت باردار شد و در تاریخ 2 نوامبر نواسه خود بریر ژولیت را به دنیا آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала