Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به کهکشانی‌ها؛ واران و راموس مصدومان بازی‌های ملی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان و رافائل واران دو مدافه مرکزی رئال مادرید دچار مصدومیت شدند که این آسیب جدی برای دفاع مرکزی رئال است.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان در مرکز خط دفاع برای بازی با ویارئال این شنبه و تاریخ 25 نوامبر برابر اینترمیلان با مشکل جدی روبرو شده است.

سرمربی رئال مادرید منتظر آزمایش‌های هر دو بازیکن خواهد بود.

سرخیو راموس در آخرین بازی اسپانیا برابر آلمان دچار آسیب‌دیدگی شد و پس از اولین ارزیابی‌ها در سویا مدافع میانی از ناحیه همسترینگ راست دچار مشکل شده است. این بازیکن تست‌هایی را با رئال مادرید پشت سر می‌گذارد اما واقعیت این است که با توجه به تصاویری که او را نشان داد، ممکن است مصدومیت وی جدی داشته باشد.

در همین حال واران در نیمه اول بازی با فرانسه به دلیل ناراحتی جزئی از ناحیه شانه تعویض شد. این مدافع فرانسوی همچنین برای دانستن وضعیت واقعی شانه‌اش تست‌هایی را با رئال مادرید پشت سر خواهد گذاشت.

زیدان با مصدومیت هر دو بازیکن، در بازی‌های پیش‌رو باید از نیمکت ذخیره استفاد نماید اما مشکل این است که در حال حاضر ناچو به دلیل مصدومیتی که در ال‌کلاسیکو برایش رخ داده به تازگی به تمرینات برگشته است. ادر میلیتائو به نوبه خود مبتلا به کرونا است و منتظر تأیید نتیجه منفی دو آزمایش PCR دیگر است تا بتواند بازی کند.

بنابراین زیدان چهار دفاع مرکزی خود را در اختیار نخواهد داشت و منتظر است تا نتیجه کامل همه آنها مشخص شود و برای جلسات بعدی آماده شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала