Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست ناپذیری آرجانتین و برزیل در مقدماتی جام جهانی 2022

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال برزیل Футбол. Товарищеский матч. Россия - Бразилия
تیم ملی فوتبال برزیل  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Бразилия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های ملی آرجانتین و برزیل با برتری برابر حریفان شان رکورد بدون شکست را به ثبت رساندند.

به گزارش اسپوتنیک؛ صبح امروز بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی با برگزاری سه دیدار ادامه یافت که طی آن برزیل و آرجانتین به ترتیب برابر اروگوئه و پرو به برتری رسیدند اما پارگوئه مقابل بولیویا متوقف شد.

با پایان این دیدارها اما که چهارمین بازی تیم‌ها محسوب می‌شد؛ سلسائو و آلبی‌سلسته در مقدماتی جام جهانی بدون شکست باقی ماندند.

برزیل در چهار بازی اخیر خود آمار 100فیصد پیروزی را به ثبت رسانده زیرا ابتدا 5-0 بولیویا را در هم کوبید، سپس در زمین پرو 4-2 برنده شد، بعدا ونزوئلا را با یک گل از پیش رو برداشت و در آخرین بازی (بامداد امروز) توانست اروگوئه را به زانو در آورد تا همچنان بدون شکست باشند. این در حالیست که شاگردان تیته در در 25 ماه مارچ میهمان کلمبیا خواهد بود.

در سوی دیگر آرجانتین نیز در 4 بازی اخیر خود 3 پیروزی و 1 تساوی رقم زده که طی آن یاران مسی اول 1-0 از سد اکوادور گذشتند، در زمین بولیویا 2-1 پیروز شدند، در خانه با پاراگ.ئه 1-1 مساوی کردند و آخرین بازی را (بامداد امروز) در برابر پرو 2-0 کسب برتری نمودند تا همچنان بدو شکست باشند. در حالی‌که این تیم در 25 مارچ 2021 باید از اروگوئه میزبانی کند.

گفتنی‌ست که در بازی‌های جاری برزیل سه کلین شیت کرده و 12 گل زده و تنها 2 گل دریافت کرده که استحکام خط دفاعی و توانمندی دروازه‌بان تیم تیته را به نمایش می‌گذارد. البته آرجانتین نیز در این مدت 2 کلین شیت داشته، 6 گل زده است و دو گل نیز دریافت کرده که البته خط هجومی آلبی سلسته در حد انتظار ظاهر نشده است.

در بازی‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، اکوادور هم به رکورد جالب سه پیروزی متوالی دست یافته است. این تیم 1-0 به یاران مسی باخت اما سه بازی بعدی خود به ترتیب برابر اروگوئه (4-2)، بولیویا (3-2) و کلمبیا (6-1) به برتری رسید.

ونزوئلا و بولیویا به اولین امتیازهای شان دست یافته‌اند. زیرا ونزوئلا پس از سه باخت متوالی (3-0 به کلمبیا، 1-0 به پاراگوئه و 1-0 به برزیل) آخرین بازی را با حساب 2-1 برابر چیلی به برتری دست یافت. اما بولیویا که سه بازی قبلی خود را (5-0 به برزیل، 2-1 آرجانتین، 3-2 به اکوادور) باخت و تنها در آخرین مورد 2-2 با پاراگوئه مساوی نمود تا تنها یک امتیاز کسب نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала