Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی پس از پیروزی برابر پرو: ما قوی‌تر می‌شویم

© Photo / Intagram page of Lionel MessiАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرجانتین پس پیروزی کشورش برابر پرو واکنش نشان داده و از برتری تیم‌اش استقبال کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بامداد امروز تیم ملی آرجانتین برابر پرو در لیما با حساب 2-0 به برتری رسید و پس از این دیدار لیونل مسی کاپیتان آلبی‌سلسته از رشد این تیم استقبال کرد.

مسی عملکرد تیم‌اش مقابل پرو را ستود و معتقد است که آنها قوی‌تر می‌شوند.

نیکولاس گونزالس و لاوتارو مارتینز گل‌های نیمه اول را در لیما به ثمر رساندند و مردان لیونل اسکالونی را به سومین بُرد در چهار بازی مقدماتی جام جهانی 2022 رساندند.

آرجانتین روند شکست ناپذیری خود را به 11 بازی افزایش داد در حالی که آنها در سه دیدار خارج از خانه خود پیروز شده‌اند، چیزی که از سال 2000 به آن نرسیده بودند.

مسی از نمایش آرجانتین که 5 روز پس از تساوی‌اش در خانه مقابل پاراگوئه رخ داد، راضی به نظر می‌رسد. او به صفحه توییتر آرجانتین گفت: "از پیروزی خوشحالیم ما بعد از بازی که پیش از این انجام دادیم، به این برد نیاز داشتیم. از ابتدا مسابقه عالی داشتیم، گل‌ها به ثمر رسیدند و موقعیت‌های بسیار زیادی ایجاد کردیم."

مسی افزود: "نیمه دوم امروز خیلی خوب بود و من فکر می‌کنم همان خط را ادامه دادیم، حتی سطح را کمی بالا بردیم. من فکر می‌کنم این روشی است که باید دنبال کنیم. کم کم ما به عنوان یک گروه قویتر می‌شویم."

مسی 142مین بازی خود با آرجانتین را در برابر پرو انجام داد و به رکورد کافو اسطوره بزرگ برزیل پیوست.

برنده شش توپ طلا می‌خواهد به کمک آرجانتین که برای اولین بار از سال 2004 در پرو برنده شد، کمک بیشتر کند: "هر زمان که به اینجا می‌آیم سعی می‌کنم تمام تلاشم را انجام دهم و احساس می‌کنم برای این پیراهن می‌جنگم. من احساس خوبی دارم که به کار و اضافه کردن بازی ادامه می‌دهم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала