70 درصد به ترامپ رای دادند، او 400 رای الکترال بدست خواهد آورد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر 70 درصد به ترامپ رای دادند، او 400 رای الکترال بدست خواهد آورد
70 درصد به ترامپ رای دادند، او 400 رای الکترال بدست خواهد آورد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لین وود وکیل برجسته امریکایی در مصاحبه با تلویزیون نیوزمکس گفت که شواهدی از تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری دیده است که توسط وکلای تیم ترامپ جمع‌آوری شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ال. لین وود وکیل برجسته امریکایی گفته است که این شواهد توسط رودی جولیانی و سیدنی پاول وکلای تیم دونالد ترامپ جمع‌آوری شده است.

وود گفت: من گواهینامه های قسم خورده را دیده‌ام، ویدیو های معتبر را دیده‌ام. من فکر می کنم رودی و سیدنی در مدت زمان کوتاهی کار بزرگی انجام دادند و پرونده‌ای کاملا محکم را با هم جمع کردند که مشخصاً نقشه این تقلب را نشان می‌دهد.

وی همچنان گفت که «داوطلبانه تیم ترامپ در آتلانتا کمک می‌کند.

وی افزود: در پایان همه چیز به این واقعیت ختم می‌شود که امریکا به ماشین انتخاباتی که دستکاری شده متکی شده است. همه چیز آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که شاهد تغییرات اصلی در چند روز آینده خواهیم بود – ثابت کردن تقلب کمپیوتری در انتخابات در حال رشد است.

آقای وود در برنامه «مارک لوین» اظهار داشت: این انتخابات تقلبی بود. تمام روند رای گیری از طریق پست و عملکردهای برنامه کمپیوتری با مشکلات روبرو بود. دونالد ترامپ کاملا روشن در جورجیا و سراسر کشور پیروز بود. 70 درصد رای دهندگان به او رای دادند. او شاید 400 رای الکترال را بدست بیاورد. ما مرحله به مرحله سطح این تقلب را بررسی می‌کنیم و همه این ها به انتخابات مجدد رئیس‌جمهور ترامپ بر می‌گردد.

پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
70 درصد به ترامپ رای دادند، او 400 رای الکترال بدست خواهد آورد  - اسپوتنیک افغانستان
پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала