Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دردسرهای زیدان با نبود 9 بازیکن اصلی برای ادامه فصل

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUReal Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در ماه پیش رو در ترکیب تیم‌اش با چالش جدی روبرو است زیرا 9 بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان در حال حاضر 9 بازیکن اصلی تیم‌اش را در اختیار ندارد زیرا رئال با 8 بازی در یک ماه در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا با یک لیست درشت مصدومان مواجه است.

پنج هفته آینده در تعیین مسیر فصل 2020/21 برای رئال مادرید سرنوشت‌ساز خواهد بود. زیدان مجبور است با ترکیبی از بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا، مصدوم و بازیکنانی که تازه از مصدومیت بر می‌گردند مبارزه کند زیرا این باشگاه در پنج بازی جذاب لالیگا و همچنین سه بازی در لیگ قهرمانان اروپا با "لوس بلانکوس" در سه بازی ابتدایی (مرحله گروهی) چهار امتیاز کسب کرده است.

9 بازیکن مادریدی یا مصدوم هستند و یا در قرنطین به سر می‌برند. ادر میلیتائو و هازارد در قرنطینه هستند و هیچ خبری از این دو نشر نشده است كه آیا از آن زمان آزمایش ویروس کرونا منفی شده است یا خیر. سرخیو راموس و واران در حین انجام بازی‌های ملی مصدوم شدند. کاپیتان هنگام انجام بازی با اسپانیا از ناحیه همسترینگ راست آسیب دید و واران از ناحیه کتف مصدوم شده است. بنزما نتوانست بازی والنسیا را به اتمام برساند و جدا از تیم تمرین می‌کند. فد والورده در حالی‌که پس از شکستن استخوان ران‌اش مدتی بیرون بود و در آخر کارواخال، اودریوزولا و ناچو فقط از برنامه‌های بهبودی مربوطه خارج می‌شوند.

21 نوامبر: ویارئال (لالیگا خارج از خانه)

یک تساوی روی حریف در کاستلون در آخر هفته در انتظار زیدان است در حالی‌که مربی فرانسوی با یک دردسر جدی دفاعی روبرو است و هر دو مدافع میانی واران و راموس برای بازی در ورزشگاه دلا سرامیکا جایی که سه دیدار گذشته هر دو طرف مساوی به پایان رسیده حضور نخواهند داشت.

 

25 نوامبر: اینتر (لیگ قهرمانان خارج از خانه)

چهارشنبه بعد رئال مادرید در حالی‌که در یک بازی گروه B لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر می‌رود باید راهی میلان شود. مردان زیدان در والدبباس تیم ایتالیایی را با نتیجه 3-2 بردند و حالا نبود ستاره‌های ارزشمند نیز می‌تواند سختی ایجاد کند زیرا رئال به بازی بدون شکست نیازمند است.

 

28 نوامبر: آلاوز (خانه لالیگا)

تنها بازی از این هشت مسابقه که حداقل روی کاغذ انتظار می‌رود رئال مادرید بدون هیچ مشکل اساسی به میدان برود. مردان ویتوریا در 15 دیدار (فصل 2000/1999) فقط یک بار موفق شده‌اند رئال مادرید را در پایتخت اسپانیا شکست دهند و با وجود وضعیت مصدومیت همچنان انتظار می‌رود حداکثر امتیاز را کسب کنند.

 

1 دسامبر: شاختار (لیگ قهرمانان خارج از خانه)

شکست 3-2 برابر حریف اوکراینی در والدبباس رقم خورد که یکی از بزرگترین شوک‌ها در این فصل لیگ قهرمانان به رئال بود و حالا زیدان در این بازی به برتری نیازمنداست.

 

5 دسامبر: سویا (لالیگا خارج از خانه)

عدم حضور هواداران در سانچز پیزخوان یک کمک جزئی برای رئال مادرید خواهد بود زیرا "لوس بلانکوس" برای همیشه در یکی از مناطق لالیگا مورد استقبال خصمانه قرار می‌گیرد و این باعث ترس و وحشت است. پیروزی 0-1 در لیگ در سال 2019 برای مادرید در مقابل سه شکست پشت سر هم در پایتخت اندلس برای رئال مادرید است.

 

9 دسامبر: بوروسیا مونشن گلادباخ (خانه لیگ قهرمانان اروپا)

آخرین بازی رئال مادرید در مرحله گروهی دیدار با تیم مونشن‌گلادباخ در آلمان بود که با تساوی 2-2 در پارک بوروسیا به پایان رسید. قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی در 14 دسامبر برگزار می‌شود و آیا می‌تواند این مرحله در نبود قهرمان 13 دور یوفا باشد؟

 

13 دسامبر: اتلتیکو مادرید (خانه لالیگا)

دربی مادرید همیشه یک موضوع نزدیک و کاملاً مناقشه برانگیز است اما پیش بینی می‌شود در این زمان فهرست مصدومان رئال تمام شده و زیدان شاهد بازگشت بازیکنان اصلی باشد.

 

20 دسامبر: ایبار (لالیگا خارج از خانه)

رکورد رئال مادرید در ایپوروا چشمگیر است زیرا "لوس بلانکوس" فقط طعم شکست را در هر شش دیدار از کوچکترین استادیوم لالیگا چشیده و عدم حضور تماشاگران نیز سبب دلخوشی تیم میهمان خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала