Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درهای اتلتیکو همیشه به روی «گریزمن» باز است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر گریزمن
گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه اتلتیکومادرید می‌گوید، آنتوان گریزمن هر زمانی که بخواهد می‌تواند به تیم سابق خود بازگردد.

به گزارش اسپوتنیک، وضعیت برای دومین خرید گرانقیمت تاریخ باشگاه بارسلونا چندان خوب نیست. گریزمات در تابستان راهی بارسلونا شد و تا به اینجای کار چهار گل و سه پاس گل را به ثبت رسانده و برای بازیکنی که با 120 میلیون یورو خریداری شده چندان مطلوب نیست.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
اظهارات جنجالی نامزد ریاست بارسلونا در مورد راموس و گریزمن
وضعیت نه چندن خوب ستاره فرانسوی بارسلونا باعث شده که انریکه سرزو، رییس باشگاه اتلتیکو مادرید درباره امکان بازگشت او به این تیم صحبت کند. سرزو در گفتگویی در این خصوص بیان داشت:«گزیزمن وقتی اینجا (اتلتیکومادرید) را ترک کرد به او گفتم امیدوارم در بارسلونا با تو مثل اینجا رفتار کنند. آنها وضعیت سختی دارند ولی بارسلونا تیم خوبی است.»
رییس باشگاه اتلتیکو در ادامه افزود:«زندگی مراحل گونان خودش را دارد. بسیاری‌ها هستند که اتلتیکو را ترک می‌کنند و سپس برمی گردند و بسیاری هم اینجا را ترک می کنند و هیچ وقت برنمی گردند. به آنتوان گفتم همیشه در باشگاه به رویت برای بازگشت باز است.»
سزرو در پایان صحبت‌هایش در پیوند به مشکلات اخیر بارسلونا با فوق ستاره این گفت:«ارتباط مسی با بارسلونا  به روزهای عادی خود بر می گردد و دوباره مسی بازیکن بازیکن خواهد شد و بارسلونا را به قهرمانی می رساند. او بازیکن خوبی است و این طبیعی است بارسلونا اجازه رفتن به او را ندهد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала