Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد درخشان مانچینی با ایتالیا؛ بازگشت آتزوری به دوران نسل طلایی

© Sputnik / Асатур Есаянц /  مراجعه به بانک تصاویر مانچینی
مانچینی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایتالیای روبرتو مانچینی 22مین بازی پیاپی خود را هم بدون شکست پست گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم ایتالیا توانست با برد مقابل بوسنی به جمع 4 تیم پایانی لیگ ملت‌های اروپا برسد. در این میان، روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا با این برد رکورد جدیدی به نامش در آتزوری ثبت کرد.

روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
روبرتو مانچینی: ایتالیا بازیکنان فوق‌العادۀ دارد، کافیست برای شان فرصت بدهیم!

بر اساس آماری که شبکه «اوپتا» منتشر کرده است، ایتالیا در 22 بازی گذشته تحت هدایت مانچینی هیچ شکستی را متحمل نشده  و این بهترین روند شکست ناپذیری آتزوری از سال 2006 به بعد است. این تیم پس از از قهرمانی با مارچلو لیپی در جام جهانی 2006 تاکنون نتوانسته 22 بازی متوالی شکست ناپذیر باشد ولی مانچینی موفق شد به این رکورد برسد و نوید ظهور نسل طلایی دیگر در ایتالیا را داد.

آتزوری نمایش بسیار خوب و کاملی را از خود ارائه کرد یا حداقل این چیزی بود که سرتیتر روزنامه کوریره دلو اسپرت می‌گفت. این نمایش شایسته تحسین بود چرا که ایتالیا با آرامش و درخشش خاصی در رجو امیلیا از سد لهستان عبور کرد. تیم مهمان چندین بازیکن را به دلیل ابتلا به کرونا یا مصدومیت در اختیار نداشت اما ایتالیا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و به اصولی که باعث پیشرفت باورنکردنی‌اش تحت هدایت روبرتو مانچینی شده بود، پایبند ماند.

یکی از نقاط برجسته تیم ملی در ماه‌های اخیر این بود که سرمربی این تیم موفق شده بازی خوبی را از تمام بازیکنانی که در اختیار داشته بگیرد؛ حتی اگر آنها در باشگاه‌های‌شان عملکرد درخشانی نداشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала