Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی - بارسلونا؛ رابطه جداناپذیر

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال بارسلونا نمی‌تواند لیونل مسی را در جنوری به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کمیته مدیریتی که در حال حاضر مسئولیت موقت بارسلونا را بر عهده دارد نمی‌تواند جدایی لیونل مسی را در جنوری تحریم کند. با استعفای رئیس پیشین جوزپ ماریا بارتومئو در ماه گذشته، مدیران مستقل دارای اختیارات محدودی هستند و این تصمیمات به تصمیم‌گیری در مورد نقل و انتقالات بزرگ محدود نمی‌شوند.

با توجه به سروصداهای بیشتر مسی در این هفته درباره ناراحتی‌اش، به نظر نمی‌رسد که این حماسه به این زودی‌ها به نتیجه برسد. قوانین باشگاه بارسلونا می‌گوید: "یک هیئت موقت می‌تواند وظایف مدیریت و مدیریت را که قبلا انجام می‌شد را به عهده بگیرد اما این اقدامات محدود به اقدامات ضروری یا اساسی برای حفظ فعالیت‌های عادی باشگاه و محافظت از منافع آن است."

با این وجود گزارش‌های روزنامه سان به جزئیات پیشنهادی 55-60 میلیون یورویی مبنی بر این‌که منچسترسیتی آماده می‌شود بازی ساز آرجانتینی را از نیوکمپ دور کند، پرداخته است.

یکی از اهرم‌های احتمالی این معامله می‌تواند به اریک گارسیا مدافع و فارغ آکادمی بارسلونا اضافه شود که بلوگرانا به عنوان یکی از اهداف بزرگ انتقال خود شناسایی گرده است.

در غیر این‌صورت این بازیکن 19 ساله غیرقابل دستیابی خواهد بود اگرچه سیتی تمایلی به کاهش قیمت درخواست خود برای او ندارد، علی‌رغم این‌که قرارداد وی در جون 2021 به پایان می‌رسد و این اول و مهمترین چیز برای ترتیب دادن انتخابات برای رئیس جدید باشگاه است که فعلاً برای 24 جنوری برنامه ریزی شده است.

کار دوم آنها این است که با توجه به محدودیت‌های مالی ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا در کاهش حقوق فوتبالیست‌های باشگاه و سایر کارکنان، کار کنند. گفته می‌شود این باشگاه پیشنهادی را برای همه پرسنل خود ارسال كرده كه انتظار می‌رود پاسخ آنها را روز دوشنبه 23 نوامبر ارائه دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала