Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر هالند: هالند می‌خواهد با دورتموند جام ببرد

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارلینگ برات هالند ستاره نارویژی بوروسیا دورتموند که مورد توجه بزرگان اروپاست بلاخره لب به سخن گشود.

به گزارش اسپوتنیک؛ ارلینگ برات هالند که به شدت در رادار رئال مادرید، منچسترسیتی و منچستر یونایتد قرار دارد، احتمالا ماه‌های آخر زندگی خود را در بوروسیا دورتموند سپری کند. با این حال اعجوبه نارویژی جاه طلبی‌های زیادی با باشگاه روهر خواهد داشت.

پس از یک پنجره نقل و انتقالات نسبتاً آرام در تابستان امسال در مسیر ورود به رئال مادرید در حال نگاه به آینده است. اگر تابستان 2021 وعده داده شود که با انتقال کیلیان امباپه و ادواردو کاماوینگا بسیار بزرگ خواهد بود، پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 می‌تواند به همین اندازه باشد. با نزدیک شدن به پایان قرارداد کریم بنزما، فلورنتینو پرز احتمالاً جانشین کامل مهاجم فرانسوی را در ارلینگ براوت هالند پیدا کرده است. زین الدین زیدان که پیش از عزیمت وی به دورتموند او را هدف قرار داده بود، دیگر امید خود را برای نارویژی قطع نکرده و می‌تواند از تابستان 2022 که بند آزادی وی به 75 میلیون یورو افزایش می‌یابد استفاده کند تا وارد عمل شود. در حالی‌که منچسترسیتی و منچستر یونایتد نیز به دنبال هالند هستند و پدر این ملی پوش نارویژی پسرش را به این زودی‌ها نزدیک به رفتن نمی‌بیند.

"رفتن به خارج از کشور اولویت ما نیست"

آلف-اینگه هالند در مصاحبه‌ای با 'اسپورت1' در مورد آینده ستاره بوروسیا دورتموند صحبت كرد و گفت: "ارلینگ برات هالند در حال حاضر به شایعات جدایی توجه نمی‌كند. وقتی خوب بازی می‌کنید منطقی است که باشگاه‌های بزرگ شما را زیر نظر می‌گیرند اما ما اینجا صحبت می‌کنیم. فعلاً در سر ارلینگ یا من نیست که باشگاه دیگری برای جایگاه خود رقابت کند. ما با دورتموند قرارداد طولانی امضا کرده‌ایم و آنها در حال حاضر یک تیم خارق العاده برای ارلینگ دارند. ما نمی‌خواهیم بیشتر جستجو کنیم."

آلف-اینگه هالند در پاسخ به سوالی درباره انتقال احتمالی ارلینگ هالاند در تابستان سال آینده گفت كه پسرش تحت تاثیر خرج از بوروسیا دورتموند قراردارد می گوید که وی جاه طلبی زیادی دارد: "شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی می‌افتد ما هنوز در مورد چنین اقدامی صحبت نکرده‌ایم. فکر می‌کنم او دوست دارد با دورتموند چند جام کسب کند. این هدف اوست. ارلینگ هنوز هم می‌تواند در آلمان به موفقیت‌های زیادی دست یابد و پیشرفت زیادی کند. رفتن به خارج از کشور برای ما در اولویت نیست. من بعضی اوقات فکر می‌کنم که او می‌خواهد و می‌تواند در هر لیگ خود را مطرح کند. در حال حاضر او در بوندسلیگا خوشحال است و تمرکز خود را روی دورتموند گذاشته است. او فقط می‌خواهد بازیکن بهتری شود و خیلی دور به نظر نمی‌رسد."

با این حال اگر فلورنتینو پرز او را به عنوان جانشین ایده‌آل کریم بنزما بدل کند منچستر یونایتد یک دارایی دیگر نیز دارد: اوله گونار سولسشایر...

"من یونایتد یک باشگاه بسیار با غرور است دقیقاً مانند دورتموند."

اوله گونار سولسشایر مربی سابق ارلینگ برات هالند (دو فصل در تیم مولده) می‌تواند عامل بزرگی در انتخاب ارلینگ هالند باشد. با این وجود، ضمن این‌که ادعا می‌شود آنها باشگاهی با سابقه عالی هستند، آلف اینگه هالند توضیح می‌دهد که ملی پوش نارویژی می‌خواهد با بوروسیا دورتموند بزرگ فکر کند: "مقایسه بین باشگاه‌های مختلف دشوار است. منچستر یونایتد در سالهای اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. این باشگاه همچنین در تلاش است تا چیز جدیدی در آنجا بسازد. اما اکنون انجام این مقایسه به همین سادگی نیست، زیرا او در دورتموند بازی می‌کند.

پدر هالند افزود: "آنها دو باشگاه بسیار سنتی هستند، با تعداد زیادی طرفدار و سابقه‌ای باشکوه. منچستر یونایتد مانند دورتموند در آلمان باشگاهی بسیار با غرور است. و دورتموند می‌خواهد به زودی بایرن [مونیخ] را شکست دهد این هدف مشخص است. ما باید به آنها برسیم. ارلینگ می‌خواهد به این هدف برسد."

بنابر این رئال مادرید برای ارلینگ هالند رقابت سختی را تجربه خواهد کرد اما جدایی فوری در برنامه‌های بورسیا دورتموند به نظر نمی‌رسد که می‌تواند تجارت فلورنتینو پرز را دهد...

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала