Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخشش یوویچ در ترکیب صربستان

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یوویچ
یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرم لوکا یووچی در زمان بازی‌های ملی یک بازیکن متفاوت نسبت به بازی در رده باشگاهی با رئال مادرید بوده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید با مصدومیت‌های جدی سرخیو راموس و رافائل واران در طول بازی‌های ملی در کشورهای مختلف ممکن است با ناامیدی زیادی به این فصل نگاه کند.

با این حال اما سه گل و پاس گل لوکایوویچ در سه بازی برای صربستان می‌تواند حداقل دلیل خوشبینی کهکشانی‌ها باشد.

تاکنون در این فصل این بازیکن 22 ساله 208 دقیقه فوتبال در 5 بازی برای رئال مادرید انجام داده اما بدون گل و بدون پاس گل بوده است ولی به نظر می‌رسد که بازگشت به بازی با تیم ملی‌اش سبب شده که دوباره مسئولیت خطیر را به سادگی انجام دهد.

یوویچ در اولین دیدار مقابل اسکاتلند در مرحله مقدماتی نهایی مسابقات قهرمانی اروپا گلزنی کرد، اگرچه یاران‌اش در ضربات پنالتی شکست خوردند ولی ضربه خود را از دوازده یارد به گل تبدیل کرد.

بازی بعدی صربستان برابر مجارستان در لیگ ملت‌ها بود و یوویچ کمک کرد تا تیم‌اش 1-1 مساوی کند.

سرانجام این تیم مقابل روسیه به برتری 5-0 دست یافت که قطعا درخشش یوویچ سبب چنین نتیجه‌یی شد. این باعث شد که در سه بازی سه گل ملی به ثمر برساند در حالی که 32 بازی طول کشید تا او از زمان پیوستن به ارزش 60 میلیون یورو از اینتراخت فرانکفورت در تابستان 2019 چنین آماری را به ثبت برساند.

ستاره رئالی‌ها اکنون باید صبر کند تا ببیند آیا این گل‌ها می‌تواند به او کمک کند تا فُرم خود را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کشف کند یا خیر. اگر او بتواند با توجه به کمبود قدرت حمله تیم‌اش در این فصل همراه خوبی به تیم‌اش باشد.

View this post on Instagram

A post shared by Luka Jovic (@lukajovic)

یوویچ هنوز فقط 22 سال سن دارد اما بزرگترین چالش حرفه‌ای خود را تاکنون تجربه کرده است. اولین فرصت بازگشت او به رئال مادرید می‌تواند این شنبه برابر ویارئال باشد اگرچه او فقط یک جلسه در والدبباس تمرین نموده اما این احتمالاً بیشتر از کریم بنزما خواهد بود که قبل از وقفه بازی‌های ملی مقابل والنسیا متحمل فشار شد و تناسب اندام دچار مشکل شده است.

در مورد سایر بازیکنان رئال مادرید که در تعطیلات ملی در حال فعالیت هستند، راموس شاید مهمترین روزها را داشته باشد و بالاترین رکورد بازی ملی را برای یک بازیکن اروپایی در تقابل اسپانیا با سوئیس را شکست. مارکو آسنسیو در سه مسابقه لاروخا نیز حضور داشت. واران در سه بازی فرانسه بازی کرد اما در بازی پایانی با فنلاند از ناحیه شانه‌اش آسیب دید.

لوکا مودریچ دو بازی رقابتی کرواسیا را به اتمام رساند و تونی کروس هافبک هم تیمش تنها در بازی تحقیرآمیز 6-0 آلمان مقابل اسپانیا به میدان رفت. رودریگو گوس برای برزیل گلزنی کرد و سهم زیادی در بازی‌های دوستانه آنها مقابل کوریای جنوبی و مصر داشت.

در مورد دروازه‌بان‌ها، تیبو کورتوا در پیروزی بلجیم مقابل انگلستان و دانمارک شروع کرد و سرانجام آندری لونین در بازی دوستانه خود اوکراین مقابل پولند به میدان رفت و دو گل دریافت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала