Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست از «ابراهیموویچ» برای اضافه‌کاری؛ زلاتان در نقش مربی میلان

© AP Photo / Ringo H.W. ChiuLA Galaxy forward Zlatan Ibrahimovic celebrates his goal during the second half of an MLS soccer match against Toronto FC in Carson, Calif., Thursday, July 4, 2019. The Galaxy won 2-0.
LA Galaxy forward Zlatan Ibrahimovic celebrates his goal during the second half of an MLS soccer match against Toronto FC in Carson, Calif., Thursday, July 4, 2019. The Galaxy won 2-0. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به غیبت استفانو پیولی از ابراهیموویچ خواسته شده تا طی چند روز آینده اضافه کاری بیشتری نسبت به یک رهبر انجام بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «توتو اسپورت» ایتایا، در گزارشی گفته است که با توجه به عدم حضور استفانو پیولی در ورزشگاه سن پائولو میلان بیش از پیش به زلاتان ابراهیموویچ وابسته است.

زلاتان - اسپوتنیک افغانستان
تعجب نکنید، زلاتان شبه یک بازیکن 20 ساله است!

ابراهیموویچ از استراحت بازی‌های ملی نهایت استفاده را کرده است اما با توجه به شرایط بازی نقش او به عنوان یک مربی در زمین اهمیت بیشتری پیدا می کند. دنیله بونرا با یک نوع ترفیع ناگهانی و اجباری روبرو شده، همانطور که او می بایست در غیاب پیولی و مورلی به عنوان نفر اصلی بر روی نیمکت میلان حضور داشته باشد.

هدایت تیم از روی نیمکت بر عهده ی بونرا خواهد بود که او نیز 39 سال دارد، اما این مهاجم سوئدی است که باید در زمین مسابقه تیم را کنترل کند. ستاره سویدنی تنها بازیکن در ترکیب فعلی میلان است که موفق شده در آخرین پیروزی روسونری در خانه ی ناپولی حضور داشته باشد و گلزنی کند؛ دیداری که به 10 سال گذشته بازمی گردد.

بنابراین یک بار دیگر مسوولیت حساس به کاریزماتیک‌ترین بازیکن تیم سپرده خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала