Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لبخند کاسمیرو پس از شکست کرونا؛ ناجی زیدان به بازی برابر ویارئال می‌رسد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia Soccer Champions League
کاسمیرو  Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاسمیرو هافبک برازیلی رئال مادرید کرونا را شکست داد و می‌تواند به تمرینات این تیم اضافه شود اما هازارد و ادر ملیتائو هنوز به این ویروس آلوده اند.

به گزارش اسپوتنیک، نزدیک به ده روز قبل باشگاه رئال مادرید تایید کرد که هازارد و کاسمیرو دو بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و به قرنطینه خانگی رفته‌اند.

دو بازیکن امروز در کنار سایر بازیکنان آزمایش کرونا دادند تا مشخص گردد که ویروس کرونا هنوز در بدن آن‌ها وجود دارد یا خیر.

آزمایش گرفته شده از کاسمیرو هافبک برازیلی رئال مادرید دقایقی قبل منفی شد و این بازیکن جواز حضور در تمرینات رئال مادرید را دریافت کرد اما این باشگاه برای منفی شدن آزمایش هازارد و ادر ملیتائو باید صبر کند و این بازیکنان هنوز مجبور به حضور در قرنطینه اند.

کاسمیرو پس از منفی شده آزمایشش در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" مبارک. از همه پیام‌ها، حسن نیت و پشتیبانی‌های‌تان بسیار سپاسگزارم. من سعی خواهم کرد عشق را به روشی که خودم بهتر می‌دانم به شما برگردانم. و مهمتر از همه، مراقب خودتان باشید. هالا مادرید!".

این در حالی‌ست که زیدان مصدومان زیادی دارد و بازگشت این بازیکن می‌تواند خبر خوبی برای او در آستانه دیدار برابر ویارئال باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала