Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره بارسا: این آخرین فصل مسی در نیوکمپ خواهد بود

© AFP 2023 / LLUIS GENEЛионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو اسطوره برازیلی بارسلونا در گفت‌وگویی مدعی شد که او می‌ترسد این آخرین فصل حضور مسی در بارسلونا باشد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در تابستان خواهان جدایی از باشگاه بارسلونا شد و تلاش‌های زیادی برای این درخواست‌اش انجام داد اما مدیران این باشگاه مانع جدایی او شدند و اجازه ندادند این بازیکن نیوکمپ را ترک کند.

Лионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
متوقف شدن «لیونل مسی» از سوی ماموران میدان هوایی بارسلون

مدیران بارسلونا انتظار داشتند مسی در ادامه در مورد تصمیم تجدید نظر کند اما مصاحبه آخر مسی پس از بازگشت از بازی‌های ملی نشان داد که این اعجوبه آرجانتینی مصمم به جدایی است و تمدید نخواهد کرد.

لئو تا پایان فصل با بارسلونا قرارداد دارد و در صورتی که قرارداد جدید به امضأ نرساند، می‌تواند به صورت آزاد به باشگاه دیگری بپیوندد.

ریوالدو اسطوره برازیلی بارسلونا، اخیراً در اظهار نظری مدعی شد که می‌ترسد این آخرین فصل حضور مسی در بارسلونا باشد زیرا شرایط طوری به نظر می‌رسد که احتمال ماندن او در نیوکمپ بسیار کمرنگ است.

او در این مورد با با بت‌فایر گفت‌وگو انجام داد و در این مورد گفت:" به نظر من، فقط قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یا لالیگا در این فصل می تواند مسی را راضی کند تا در تصمیم خود تجدید نظر کند. متاسفانه، من می ترسم این آخرین فصل حضور او در این باشگاه باشد زیرا شرایط بسیار پیچیده است".

ریوالدو در حالی چنین اظهار نظر می‌کند که اخیرا مسی به خبرنگاران گفته بود از این که همه او را مقصر وضعیت بد باشگاه می‌دانند، خسته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала