بایدن از دولت ترامپ به دادگاه شکایت می‌کند

© REUTERS / Jonathan Ernstبایدن از دولت ترامپ به دادگاه شکایت می‌کند
بایدن از دولت ترامپ به دادگاه شکایت می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور منتخب ایالات متحده امریکا، گفته است که علیه دولت ترامپ به دادگاه شکایت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری که از سوی رسانه‌ها برنده اعلام شد، اظهار کرده است که علیه ترامپ و اداره وی به دادگاه شکایت می‌میکند.
بایدن در یک کنفرانس خبری به پاسخ سوالی که آیا واقعآ وی علیه دولت ترامپ که نتیجه انتخابات را نمی‌پذیرد شکایت می‌کند؟ وی تائید کرد و گفت: چنین کار را رد نخواهیم کرد."

جو بایدن  - اسپوتنیک افغانستان
شرایط به قدرت رسیدن بایدن اعلام گردید

رئیس جمهور منتخب امریکاعدم تمایل ترامپ برای پذیرش شکست در انتخابات را غیرمسئولانه خواند و گفت: پیام های فوق العاده مضر در مورد نحوه کار دموکراسی به کل جهان ارسال می شود. این غیرمسئولانه است."
پیش از این، نشریه پولیتیکو گزارش داده بود که امیلی مورفی، مدیر خدمات عمومی امریکا، از رعایت تشریفات رسمی و به رسمیت شناختن پیروزی بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری می‌کند.
ران کلاین که جو بایدن قصد دارد وی را به‌عنوان رئیس ستاد کاخ سفید منصوب کند، پیشتر گفته بود که اداره خدمات عمومی امریکا باید انتقال قدرت را در هفته آینده تصویب کند.
انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا در تاریخ 3 نوامبر برگزار شد. رسانه‌های امریکایی پیروزی جو بایدن را اعلام کردند. و شماری از رهبران جهان نیز پیروزی بایدن را تبریک گفتند. همزمان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی امریکا در دادگاه از پیزوی خود دفاع کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала