Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق پاریسن‌جرمن با مدافع بایرن؛ اتریشی از بارسا، رئال و لیورپول دور شد

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه کیکر آلمان مدعی‌ست که پاریسن‌جرمن با داوید آلابا به توافق رسیده و این مدافع اتریشی تابستان آینده راهی پاریس خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، داوید آلابا یکی از بازیکنان بایرن مونیخ است که باید منتظر جدایی او بود. قرارداد آلابا با بایرن مونیخ در پایان فصل 2021، به پایان می رسد و به نظر می رسد که این بازیکن تمایلی برای ماندن در جمع باواریایی‌ها ندارد.

داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان
آلابا در دستور کار؛ جانشین راموس از بایرن مونیخ میاید

دو طرف در چند ماه آخر چند دور مذاکره برای تمدید قرارداد داشتند اما این مذاکره نتیجه مثبتی در پی نداشت و در نهایت تمدید قرارداد منتفی شد.

دلیل منتفی شدن تمدید قرارداد تفاوت فاحش در مبلغ پیشنهادی باشگاه و مبلغ درخواستی دستمزد از سوی الابا عنوان شده و گفته می‌شود که این بازیکن نزدیک به 20 میلیون یورو دستمزد در سال از مدیران بایرن خواسته است.

حالا در آلمان گزارش‌های به نشر که نشان می‌دهد باشگاه پاریسن‌جرمن شرط آلابا را پذیرفته و این مدافع احتمالاً راهی لیگ فرانسه خواهد شد.

بر اساس ادعای کیکر، باشگاه پاریسن جرمن با پرداخت دستمزد سالیانه 20 میلیون یورو به داوید آلابا موافقت کرده و این بازیکن نیز خواهان پیوستن به این باشگاه فرانسوی است.

پی‌اس‌جی در حالی با این بازیکن به توافق نهایی دست یافته که باشگاه‌های بزرگی چون بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس، منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز خواهان به خدمت گرفتن این مدافع اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала