دعوت کلوپ از 8 ستاره اکادمی به تیم اصلی

CC0 / / لوگوی باشگاه لیورپول
لوگوی باشگاه لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از 8 ستاره آکادمی این باشگاه به تمرینات تیم اصلی دعوت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول هشت ستاره آکادمی این باشگاه را به تمرین تیم اصلی لیورپول ارتقا داد تا تیم او را در میان بحران آسیب دیدگی تقویت کنند.

سرخ‌ها در هفته‌های اخیر یک سری خط حمله داشته‌اند و به دلیل میزبانی از لستر عصر یکشنبه چند ستاره تیم اصلی را از دست خواهند داد. محمد صلاح پس از آزمایش مثبت برای بار دوم به خاطر کرونا آخرین عضو لیست غایبان است. کلوپ مجبور شده در بین بازیکنان این باشگاه در زمان بازی‌های ملی به جستجو بپردازد تا ببیند آیا آنها بازیکنان آماده برای رسیدن به زمان بزرگ هستند.

میرور مدعی‌ست که 8 بازیکن نوجوان با سایر اعضای تیم اصلی در مرکز تمرینات جدید و پیشرفته AXA (50 میلیون پوندی) آماده شده‌اند. در میان آنها بیلی كومتیو مدافع 18 ساله است كه با توجه به شدت غایبان دفاعی لیورپول شانس واقعی تأثیرگذاری را دارد. این گروه همچنین شامل سه دروازه‌بان "ویتزلاو یاروس، مارسلو پیتالوگا و یاکوب اوجرزینسکی" می‌شود. کلوپ همچنین توجه خود را به جیک کین و لیتون کلارکسون در خط هافبک جلب کرده است. دو بازیکن جوان دیگر که در بین بازیکنان ارشد مانند جیمز میلنر تمرین کردند زوج حمله پل گلاتزل و لوئیس لانگ استاف بودند. هر هشت استعداد جوان امیدوار هستند که بتوانند در بازی روز آخر هفته در ترکیب تیم قرار بگیرند. شانس آنها در نظر گرفتن 9 بازیکن اصلی است که احتمالاً آنها را از دست می‌دهند. آنها شامل اولین مدافع میانی ویرجیل فن دایک (که پس از یک چالش ضعیف توسط جوردن پیکفورد در دربی مرسی ساید مصدوم شد) و جو گومز (که هنگام تمرین با تیم ملی مصدوم شد) می‌شود.

جوردن هندرسون و اندی رابرتسون نیز به ترتیب برای انگستان و اسکاتلند از بازی بیرون شدند. ترنت الكساندر-آرنولد پس از مصدومیت مقابل منچسترسیتی روی میز فیزیوتراپ‌ها خواهد بود به این معنی كه گزینه اول چهار تیم این باشگاه از دست خواهد رفت.

انتظار می‌رود در خط هافبک تیاگو و فابینیو به دلیل مصدومیت از زمین خارج شوند در حالی‌که الکس آکسلید-چمبرلین غایب طولانی مدت هنوز از فشار خود خارج نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала