Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی را برای این واکنش درک می‌کنم

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پیش از جدال با اتلتیکو مادرید در مورد صحبت‌های اخیر مسی در مورد رابطه‌اش با گریزمن صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کومان سرمربی هالندی بارسلونا که تیم‌اش در این هفته در لالیگا به تقابل اتلتیکو مادرید می‌رود در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد.

به نقل از موندو دپورتیوو، کومان در مصاحبه پیش از دیدار حساس فردا در مورد مسائل روز بارسلونا سخن گفت.

 "بازی سختی پیش رو داریم، مقابل تیمی سرسختی بازی خواهیم کرد که سرمربی اش دوران حرفه ای فوق العاده ای داشته است. آن ها غایبانی دارند و ما هم همین شرایط را داریم. در مسیر خوبی قرر گرفته ایم و چیز هایی را هم در داخل تیم تغییر داده ایم. با کسب پیروزی هایی مانند کاری که مقابل یوونتوس انجام دادیم، اعتماد به نفس تیم افزایش می یابد. در هر صورت نتایج همیشه داخل زمین رقم می خورند. مهم ترین توانایی بازیکنان اتلتیکو این است که می دانند چگونه با سبک های متفاوتی بازی به میدان بروند و این با توجه به رقیب شان تغییر می کند. سیمئونه کار بزرگی انجام داده است."

وی در مورد صحبت های مسی در فرودگاه گفت:
 "می توانم درک کنم که لئو عصبانی بود. پس از چنین سفر طولانی (از آرژانتین به اسپانیا) آن ها از او در مورد آنتوان سوال پرسیدند! به نظرم این یعنی بی احترامی. می دانم این بخشی از کار شما است که به دنبال بحث و مشاجره بگردید، اما من به شخصه هیچ مشکلی میان این دو نفر ندیده ام. آیا آینده مسی را خارج از بارسلونا می بینم؟ نه. دیگر جوابی نمی دهم. تفسیر من از صحبت های مسی در مورد مقصر بودنش؟ به سوالاتی از این دست جواب نمی دهم. "

سرمربی بارسا در مورد آینده مسی در بارسلونا نیز گفت:
 "او هنوز یک سال دیگر با باشگاه قراداد دارد و از نظر من باید در بارسلونا بماند. اما خب من آن شخصی نیستم که باید او را برای این کار متقاعد کند. کسی از  آینده خبر ندارد. من قصد دارم از لئو دفاع کنم. اگر من هم 15 ساعت در حال سفر باشم و چنین سوالاتی از من پرسیده شود، قطعا عصبی می شوم. دوباره می گویم، به نظر من آینده او خارج از بارسلونا نخواهد بود."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала