Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغازگر دوران جدید بارسا از دید ژاوی

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژاوی هرناندز اسطوره بارسلونا، به تمجید از فرانکی دی‌یونگ پرداخت و او را ستارۀ عنوان کرد که دوران جدید را برای این تیم آغاز خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته فرانکی دی‌یونگ از آژاکس به بارسلونا پیوست و در مدت زمانی که برای این تیم به میدان رفته، عملکرد نسبتاً خوبی به نمایش گذشته است.

Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان
ژاوی: اکنون زمان مناسبی برای بازگشت به بارسلونا نیست

بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که سرمربیان بارسا از این بازیکن استفاده درست کرده نمی‌تواند و با روی کار آمدن رونالد کومان او عملکرد بهتری به نمایش خواهد گذاشت که چنین هم شد و فرانکی در حال حاضر یکی از ستاره‌های ثابت ترکیب سرمربی هالندی است.

عملکرد خوب این بازیکن در فصل جاری سبب شده ژاوی هرناندز اسطوره سابق بارسا و یکی از گزینه‌های این باشگاه برای هدایت آبی‌اناری‌ها در دراز مدت، از او تمجید کند و او را ستارۀ عنوان کرد که دوران جدید را برای این تیم آغاز خواهد کرد.

ژاوی به مارکا گفت:" من دی‌یونگ را فوتبالیستی می دانم که قادر به آغاز دوران جدید در بارسلونا است. من مطمئن هستم که او با بازی برای تیم ملی هالند، یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی 2022 خواهد بود. وقتی او با بارسلونا قرارداد بست من خوشحال شدم و به او تبریک گفتم. به نظر من او یک فوتبالیست فوق العاده است. او از دریافت توپ در مناطقی که چرخش و بازی در آن ها سخت است، ترسی ندارد. او بسیار خوب است".
او در ادامه افزود:" دی یونگ، دی یونگ است؛ او هیچ ربطی به اینیستا یا بوسکتس یا من ندارد. او بازیکن کاملاً متفاوتی است. بهترین فوتبالیست های جهان برای بارسلونا بازی می‌کنند و هر بازیکنی برای جا افتادن در تیم و وفق پیدا کردن با فرهنگی جدید، نیاز به زمان دارد. این موضوع برای من و اینیستا وقتی که جوان بودیم، فرق می کرد. وقتی که جوان هستی، رقم زدن تفاوت‌ها در یک باشگاه بزرگ کار سختی است".

این در حالی‌ست که بارسلونا پس از جدایی ژاوی و اینیستا، موفق نشده جای خالی این دو بازیکن را پُر کند و تلاش دارد تا وضعیت خط میانی تیمش را بهبود بخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала