Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو در زمستان رئال را ترک خواهد کرد

© REUTERS / Peter CziborraIsco
Isco - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر بنیاد گزارش ها ایسکو هافبک نیمکت نشین رئال مادرید آمادگی اش را برای خروج از رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات زمستان گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، این بازیکن که مدت زیادی است در برنامه های تاکتیکی زیدان جایی ندارد و جایی در ترکیب اصلی کهکشانی ها ندارد، در صورت داشتن پیشنهاد خوب در زمستان راهی تیم دیگری خواهد شد.

روزنامه آ اس منبع نزدیک به باشگاه رئال مادرید میگوید، ایسکو از وضعیتی که در رئال دارد، خسته شده و میخواهد به این اوضاع پایان دهد.

هر چند به صورت رسمی تا کنون هیچ تیمی برای خرید ایسکو به رئال پیشنهاد نداده اما بر بنیاد گزارش ها وی با هم بازی سابقش خامس و مربی پیشین رئال مادرید کارلو آنجلوتی برای حضور در تیم اورتون، در ارتباط بوده است.

البته این را نیز باید اضافه کرد که آنجلوتی سرمربی ایتالیایی اورتون که سابقه کار با ایسکو را دارد، هر گونه رابطه و علاقه به ایسکو را رد کرد.

از یوونتوس و سیتی نیز به عنوان دیگر گزینه های احتمالی ایسکو در رسانه ها نام برده میشود.

با این حال آ اس معتقد است که با برگشت آسنسیو و مارتین اودگارد به ترکیب رئال مادرید، جا برای ایسکو تنگ است و این بازیکن در اولویت تفکرات زیدان جدایی ندارد و از همین رو پدر ایسکو که به عنوان مدیر برنامه هایش فعالیت میکند، وضعیت خروج او از رئال مادرید در زمستان را پیگیری میکند.

ایسکو که در سال 2013 از مالاگا به رئال مادرید پیوست، ضمن فتح 4 قهرمانی ارزشمند در لیگ قهرمانان، 313 بازی با پیراهن قهرمان لالیگا انجام داده و 51 گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده است.

وی تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و باید دید مدیران رئال او به صورت قرضی در اختیار تیم دیگری قرار میدهند و یا به صورت کامل میفروشند.

هر چند ترانسفرمارکت ارزش نسبی ایسکو را 30 میلیون یورو گفته، اما بدون شک رئال مادرید وی را با مبلغی بیشتر به فروش خواهد رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала