Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رابطه ای که به مرور تغییر کرد؛ دل کریس هنوز با مادرید است

© REUTERS / Sergio Perezرابطه ای که به مرور تغییر کرد؛ دل کریس هنوز با مادرید است
رابطه ای که به مرور تغییر کرد؛ دل کریس هنوز با مادرید است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه مارکا میگوید، رونالدو هر چند تلاش میکند به اتفاقات تیم سابقش واکنش نشان ندهد، اما او نمیتواند رابطه اش با رئال مادرید را پنهان کند.

به گزارش اسپوتنیک، بدون شک جدایی رونالدو از رئال مادرید پس از 9 سال درخشان و تاثیر گذار در پایتخت اسپانیا، یک اتفاق غیر منتظره و همچنان غیر قابل باور بود.
سایه جدایی کریستیانو از جمع کهکشانی تا کنون توسط بسیاری از کارشناسان فوتبال و نزدیکان باشگاه رئال مادرید سنگینی میکند و بسیاری معتقدند که رئال مادرید از این که اجازه خروج این ستاره پرتغالی را داد، ضرر کرده است.

Cristiano Ronaldo-Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد: رونالدو و مسی عالی هستند اما کریس بهترین است

با این حال گفته شده که رونالدو پس از ترک رئال نمیخواسته دیگر اخبار مربوط به تیم سابقش را دنبال کند، اما این رفتار رفته رفته تغییر کرد.
نخستین تغییر رفتار رونالدو در اول مارچ اتفاق افتاد، جایی که او برای تماشای ال کلاسیکو به ورزشگاه برنابئو آمد و به عنوان مهمان ویژه این مسابقه را تماشا کرد.
مسابقه ای که با برتری دو بر صفر تیم زیدان هم تمام شد و رونالدو نیز در جایگاه ویژه پس از هر دو گل تیم سابق به خوشحالی پرداخت.رونالدو حتی پس از پیروزی چندی پیش رئال برابر بارسا در ال کلاسیکو در صفحه انیستاگرامش عکسی را منشتر کرد که بسیاری معتقدند که هدف او از انتشار این عکس، واکنش به شکست بارسا بوده است.
با این حال او در ابتدای ترک رئال فقط با مارسلو ارتباط داشته، اما ظاهرا با بسیاری از هم تیمی های سابقش ارتباط دارد.
با این حال در ایتالیا ادعا شده یوونتوس پس از ضربه اقتصادی که بخاطر کرونا خورده است، قصد دارد رونالدو در پایان فصل به فروش بگذارد.
البته برای رونالدو بازی در ایتالیا یک مزیت کلان دارد و آنهم قوانین آسان مالیاتی نسبت به سایر کشورها است.
با تمام این ها نگرش رونالدو مقابل رئال مادرید تغییر کرده و او دلخوری اوایل ترکش از رئال را به هیچ وجه ندارد.
در حالی که به نظر نمیرسد رئال مادرید برنامه ای برای بازگشت این ستاره پرتغالی به برنابئو داشته باشد، اما از این هم نمیتوان گذشت که کریس نیز هنوز دلش با مادرید است و وضعیت این تیم را دنبال میکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала