Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش گواردیولا به شایه انتقال مسی به سیتی

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر مسی و گواردیولا
مسی و گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به شایعات انتقال احتمالی لیونل مسی به تیمش در نشست خبری قبل از دیدار با تاتنهام واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که در رسانه ها موضوع انتقال مسی به سیتی داغ شده است.

این بازیکن که در تابستان گذشته پس از نا رضایتی از وضعیتش در بارسلونا ساز جدایی زده بود، تا کنون به نظر میرسد از اوضاعی که در بارسا دارد، راضی نیست و با توجه به وضعیت و تغییرات تصمیم نهایی اش را در مورد ماندن و یا رفتن از بارسا اتخاذ خواهد کرد.

بسیاری معتقدند که سیتی نسبت به سایر تیم های از شانس بیشتری برای جذب مسی برخوردار است و در صورتی که مسی بارسا را ترک کند، راهی این تیم خواهد شد.

این فرضیه نیز وجود دارد که مسی منتظر تغییرات مدیریتی در بارسا است و پس از انتخاب رئیس جدید بارسا در مورد وضعیتش تصمیم خواهد گرفت.

با این حال  موضوع انتقال مسی به سیتی زمانی به حساسیت بالایی رسید که روز گذشته پپ گواردیولا قراردادش را تا سال 2023 با سیتی تمدید کرد و همین موضوع حالا باعث شده که شایعات این انتقال داغ تر شود.

بسیاری معتقدند که مسی به صورت قطعی در تابستان پیش رو و با پایان قراردادش بارسا را ترک و به سیتی خواهد پیوست تا بازی دوباره زیر نظر پپ را تجربه کند.

از سویی نیز پپ هم با توجه به این که مسی به تیمش خواهد پیوست، دوباره با سیتی قرارداد بسته و ظاهرا پروژه جذب مسی برای سیتی وارد فازه جدی و تازه ای شده است.

با این حال گواردیولا در نشست خبری قبل از دیدار با تاتنهام در مورد مسی صحبت کرد.

پپ در این مورد گفت: مسی بازیکن بارسلونا است و او به دلیل افتخارات زیادی که برای این تیم آورده است، باید فوتبالش را در بارسا تمام کند. ولی پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه جنوری برگزار میشود و تا آن موقع باید صبر کنیم، ما نمیدانیم که مسی چه تصمیمی در این مورد میگیرد.

صحبت های پپ در مورد مسی در نشست خبری 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала