پسر بزرگ ترامپ هم کرونا گرفت

© AP Photo / J. Scott Applewhiteپسر بزرگ ترامپ هم کرونا گرفت
پسر بزرگ ترامپ هم کرونا گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تست COVID-19 دونالد ترامپ جونیور، بزرگ‌ترین پسر رئیس جمهور آمریکا اخیر مثبت گزارش شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بنا بر اعلام یک سخنگو به پایگاه Bloomberg   این سخنگو در بیانیه‌ای گفت که تست COVID-19 ۱۹ ترامپ جونیور، در ابتدای هفته گذشته مثبت شده و وی تحت قرنطینه قرار گرفته است. او از زمان تشخیص کرونا، بدون علامت بوده و در حال پیروی از تمام دستورالعمل‌های پزشکی توصیه شده برای کووید است.

پسر کوچک ترامپ بیماری کرونا را پشت سر گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
پسر کوچک ترامپ بیماری کرونا را پشت سر گذاشت

ترامپ جونیور آخرین فرد در مدار رئیس جمهور است که آلوده به ویروس COVID-19 می‌شود. خبر ابتلای او ساعاتی بعد از آن منتشر شد که "اندرو جولیانی"، پسر رودی جولیانی و از کارکنان کاخ سفید اعلام کرد کرونا مثبت شده است.

کاخ سفید از زمان شروع همه‌گیری، با چندین مورد شیوع مواجه شده؛ از جمله رئیس جمهور، بانوی اول، دبیر مطبوعات، رؤسای دفتر رئیس جمهور و معاون ریاست جمهوری و مشاوران ارشد "استفن میلر" و "هوپ هیکس"، طی زمان‌های مختلف به ویروس COVID-19 مبتلا شدند.

تازه‌ترین تشخیص COVID-19  در کاخ سفید، در حالی اتفاق می‌افتد که جهش ملی نگران‌کننده‌ای در تعداد مبتلایان به وجود آمده است. تعداد مبتلایان جدید که هرروزه گزارش می‌شود، از مرز 150 هزار نفر گذشته و آمریکا روز پنجشنبه از تعداد دو هزار و 15 مرگ ناشی از این بیماری خبر داد. از ماه می تاکنون، این نخستین باری بود که تعداد کشته‌های روزانه ناشی از COVID-19 در آمریکا به بیش از دو هزار نفر رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала