Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بازی بارسا – اتلتیکو؛ جای سوارز خالی

© AP Photo / Joan MonfortИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси празднует гол во время турнира "Ла Лига"
Игрок ФК Барселона Лионель Месси празднует гол во время турнира Ла Лига - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امشب در مهم ترین دیدار هفته هشتم لالیگا، تیم های بارسلونا و اتلتیکومادرید به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، امشب ورزشگاه واندامتروپولیتانو مادرید میزبان یک دیدار حساس میان اتلتیکومادرید و بارسلونا خواهد بود.

مسابقه ای که بدون شک در کنار حساسیت های همیشگی که دارد، از لحاظ نتیجه و صعود در جدول نیز برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

با این حال مهم ترین موضوع مسابقه امشب که باعث میشود تا حدی هیجان این دوئل کم شود، غیبت لوئیز سوارز در مسابقه امشب است که به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در اردوی تیم کشورش، تقابل با تیم سابقش را از دست داده  است.

در حال حاضر اتلتیکومادرید با 17 امتیاز تیم سوم جدول است و به نظر میرسد برای رسیدن به صدر جدول به راحتی اجازه درخشش به بارسا در خانه اش نمیدهد.

تیم سیمئونه که همیشه مقابل بارسا خوب بازی کرده و حریفی سرخت برای این تیم به حساب می آید، در هفت بازی گذشته اش در لالیگا بی شکست بوده و تنها دو گل ار حریفانش دریافت کرده است، این عملکرد نشان میدهد که این تیم فصل را با عملکرد خوبی آغاز کرده است و دوباره یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

به نظر میرسد با توجه به این که دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا، در این فصل طراوت همیشگی را ندارند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند، اتلتیکو میتواند در این فصل به روند خوبش ادامه دهد و خود را در همین هفته های ابتدایی به عنوان یک مدعی اصلی برای قهرمانی معرفی کند.

زیرا روی کاغذ تنها تیمی که پس از رئال و بارسا شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا دارد، اتلتیکومادرید است.پ با این حال طبق آمار تیم تحت هدایت سیمئونه بیش از یک سال است که در لالیگا شکست نخورده است. آخرین شکست این تیم در لالیگا برمیگردد به سپتمبر 2019 که این تیم با دو گل مسابقه را به رئال سوسیداد واگذار کرد.

در کنار این که سوارز به دلیل کرونایی شدن این مسابقه حساس را از دست داده است، هکتور هررا، استفان ساویچ، ماریو هرموسو و شیمه ورسالکو نیز به دلیل مصدومیت برای بازی امشب در دسترس نخواهند بود، اگرچه مهاجم کهنه کار تیم مادریدی، یعنی دیگو کوستا در صورت بهبودی کامل از مشکل همسترینگ می تواند مقابل تیم کاتالان بازی کند.

از سویی نیز بارسا در این فصل عملکرد دور از انتظاری داشته و در هفت دیدار گذشته اش، سه تساوی، دو برد و دو باخت را در کارنامه اش دارد.

بارسا که نسبت به سایر تیم ها دو بازی کمتر دارد، پس از 4 بازی ناکامی در دیدار گذشته اش در لالیگا با درخشش مسی موفق به شکست 5 بر 1 رئال بتیس شد و به اوضاعش در جدول تا حدودی سر و سامان داد.

شاگردان کومان در حال حاضر با کسب 11 امتیاز تیم هشتم جدول هستند و بدون شک پیروزی در مسابقه امشب میتواند برای صعود آبی اناری ها در جدول کمم زیادی بکند.

برای بارسا نیز در کنار این که فاتی به این بازی نمیرسد و چند ماه از میادین دور خواهد بود، سرجیو بوسکتس نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو این بازی را از دست داده و انتظار میرود که فرانکی دی یونگ و پیانیچ از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

با این حال خبر خوب برای کومان بازگشت کوتینیو است که پس از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ، میتواند تیمش را همراهی کند.

در همین امشب تمامی نگاه ها به مسی دوخته شده است، مسی که یک بار دیگر دچار حاشیه جدید در بارسا شده و چند روز پیش در مصاحبه اش اعلام کرده که از وضعیتی که برای او در بارسا ایجاد شده، خسته شده است.

زیرا بسیاری میگویند او باعث ناآرامی های اخیر در این تیم شده است.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала