Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از این بد تر نمیشود؛ پیکه 6 ماه خانه نشین میشود

© REUTERS / Juan MedinaGerard Piqué, futbolista español
Gerard Piqué, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیش بینی میشود که جرارد پیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا احتمال دارد دسته کم 6 ماه به دلیل آسیب دیدگی در دیدار مقابل اتلیتکو از میادین دور باشد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه واندامتروپولیتانو مهمان رقیب دیرینه اش اتلتیکومادرید بود که در نهایت این مسابقه با شکست خفیف این تیم برابر مادریدی ها تمام شود.

مهم ترین اتفاق این مسابقه بعد از گلی که روی اشتباه دروازه بان بارسا به ثمر رسید، مصدومیت دلخراش جرارد پیکه مدافع بارسا بود که در دقیقه 59 اتفاق افتاد.

پیکه در این صحنه با آنخل کورا برخورد شدیدی داشت و همان لحظه از دشت درد به زمین افتاد و در نهایت مجبور شد با چشمانی اشک بار و لنگان لنگان زمین بازی را ترک کند.

با این حال باشگاه بارسلونا هنوز به طور رسمی مدت زمان دوری پیکه از میادین را اعلام نکرده است، اما اعلام کرده است که زانوی او پیچ خوره است.

در همین حال منابع خبری تخمین زده اند که پیکه میتواند یک دوره طولانی مدت خانه نشینی بین 4 تا 6 ماه را در پیش داشته باشد.

به این ترتیب وی در کنار آنسو فاتی دیگر ستاره بارسا است که مصدومیت دراز را مدت را تجربه خواهد کرد و این برای تیم کومان که در دفاع نظم زیادی ندارد، خبر خوبی نیست.

لازم به ذکر است که در مسابقه دیشب بارسا، سرجیو روبرتو نیز در واپسن دقایق بازی از ناحیه همسترینگ پای راست دچار مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد.

انتظار میرود که نتایج آزمایشات پزشکی هر دو بازیکن بارسا امروز اعلام شود.

لحظه مصدومیت پیکه در بازی دیشب

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала