Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوری پیکه از فوتبال شش ماه نیست

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که پیش بینی شده بود جرارد پیکه مدافع کلیدی بارسا بین 4 تا 6 ماه از میادین دور خواهد بود، اما منابع خبری در اسپانیا معتقدند پیکه دسته کم یک ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته پیکه در دقیقه 58 دیدار حساس با اتلتیکو پس از برخورد شدید با آنخل کورا از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و با چشمانی اشک بار مجبور به ترک میدان شد.

بلافاصله پس از این شماری در اسپانیا ادعا کردند که مصدومیت پیکه جدی است و احتمال دارد او را نزدیک به شش ماه از میادین دور کند.

ساعاتی پیش هم بارسا در تویتی اعلام کرد که وضعیت پیکه و روبرتو دو بازیکن این تیم که در بازی دیشب مصدوم شدند، امروز با انجام معاینات پزشکی دقیق تر مشخص خواهد شد.

بارسا البته با انتشار این پست تایید کرده که پیکه دچار پیچ خوردگی زانو شده است.

با این حال در حالی که بارسا هنوز مدت زمان مشخص دوری این بازیکن را اعلام نکرده و هواداران این تیم مخصوصا کومان سرمربی آبی اناری ها به شدت نگران وضعیت او و روبرتو هستند، موندو میگوید پیکه بین 6 تا 8 هفته و آ اس نیز معتقد است که این مدافع دسته کم یک ماه از میادین دور خواهد بود.

آ اس همچنان در مورد روبرتو هم همین عقیده دارد و میگوید روبرتو هم پس از یک ماه دوری به میادین بر میگردد.

با این حال در صورتی که این ادعاها واقعیت داشته باشد، کومان یک نفس راحت خواهد کشید زیرا دوری 1 ماهه را به دوری 6 ماه آنهم با توجه به وضعیت نه چندان خوبی که بارسا در خط دفاع دارد، ترجیح میدهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала