Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان راموس در تیررس لیورپول و تیم های بزرگ انگلیس

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شش تیم بزرگ لیگ برتر از جمله لیورپول وضعیت راموس را زیر نظر دارند.

به گزارش اسپوتنیک، میرور انگلیس میگوید قهرمان فصل گذشته لیگ انگلیس در بازار نقل و انتقالات زمستانی برای خرید سرخیو راموس وارد عمل خواهد شد.

لیورپول امشب در دیداری حساس به مصاف تیم فوتبال لسترسیتی خواهد رفت.

این مسابقه در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم کلوپ شش بازیکن اصلی اش را به دلایل مختلف در اختیار ندارد و بحران مصدومیت به شدت به این تیم ضربه زده است.

با این حال بسیاری معتقدند که کلوپ در زمستان باید فکری به حالت تقویت تیمش بکند و در ماه جنوری خرید داشته باشد.

میرور هم میگوید با توجه به مصدومیت ویرجیل فن دایک و دوری این مدافع ارزشمند سرخ ها، یکی از گزینه ها کاپیتان و بازیکن کلیدی رئال مادرید سرخیو راموس است که لیورپول میخواهد در زمستان برای خریدش وارد عمل شود.

با این حال در نشست خبری روز گذشته زمانی که از کلوپ پرسید شد، آیا این تیم در زمستان مدافع میانی جذب خواهد کرد، وی گفت: نمیدانم که در ماه جنوری چه میشود و آیا میتوانیم خرید داشته باشیم یا خیر. ما به دنبال راه حل هستیم و باید به این موضوع رسیدگی کنیم.

با این حال طبق گزارش ها شش تیم بزرگ لیگ برتری وضعیت سرخیو راموس را که شایعات جدایی اش از رئال شنیده میشود را دنبال و رصد میکنند که یکی از آنها لیورپول است.

این مدافع با تجربه و فوق العاده محبوب رئالی ها 15 است که در این تیم بازی میکند و آخرین فصل حضورش در این تیم را سپری میکند و هنوز هم قرارداد جدیدی را با رئال امضا نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала