آلمان از پروژه "نورد استریم 2" حمایت کرد

© Sputnik / Sergey Guneevآلمان از پروژه "نورد استریم 2" حمایت کرد
آلمان از پروژه نورد استریم 2 حمایت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلمان حمایت سیاسی خود را از از "نورد استریم 2"، اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده شرکت یونیپر می گوید که آلمان با توجه به نقش‌اش در تامین امنیت لوله گاز، حمایت سیاسی‌اش را از "نورد استریم 2"، تائید کرده است.

او افزود: "آلمان به دلیل نقش خود در تامین امنیت گاز، حمایت سیاسی خود را از "نورد استریم 2"، تائید کرده است، در اتحادیه اروپا و واشنگتن در مورد تحریم‌های بیشتری صحبت شده است".

چندی پیش آژانس "DPA "، به نقل از یک مقام امریکایی گزارش داده بود که ایالات متحده شرکت های اروپایی را که در ساخت این لوله گاز "نورد استریم 2"، سهیم استند، تهدید به تحریم کرده است.

بلومبرگ: مرکل از پروژه نورد استریم – 2 امتناع نخواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
بلومبرگ: مرکل از پروژه "نورد استریم – 2" امتناع نخواهد کرد

پیش از این ، روزنامه دی ولت گفته بود که آلمان تا همین اواخر سعی در یافتن راه مصالحه با ایالات متحده داشته و قصد دارد پایانه هایی برای دریافت گاز طبیعی مایع (LNG) از آمریکا ایجاد کند. با این حال ، اخیراً ، این روند متوقف شده است ، علاوه بر این ، به نظر می رسد جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده قصد دارد فشار بر پروژه "نورد استریم 2" راافزایش داده و در نهایت آن را از بین ببرد.

روسیه قصد داشت ساخت خط لوله گاز "نورد استریم 2" را در اواخر سال 2020 یا اوایل سال 2021 به پایان برساند اما  پس از گذشت تقریباً یک سال از اعمال تحریم ها ، عملیات ساخت بخش دریایی این خط لوله هنوز از سر گرفته نشده است.

قرار است این خط لوله گاز از روسیه را از طریق دریای بالتیک به آلمان پیوند داده و طول آن  1234 کیلومتر باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала