Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماروتا در مورد اریکسن: اگر بازیکنی درخواست انتقال داشته باشد ، مانع او نمی شویم

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کریستین اریکسن Russia World Cup Denmark Training
کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینترمیلان تأیید کرد که کریستین اریکسن درخواست جدایی از این باشگاه را دارد و می‌تواند به زودی ایتالیا را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ جوزپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه اینتر میلان تایید کرد، کریستین اریکسن درخواست جدایی از این تیم را دارد و ممکن است توسط تیم ایتالیایی در جنوری به فروش برسد.

هافبک دانمارکی زمستان گذشته از تاتنهام به اینتر پیوست اما پس از ورودش تلاش کرد تا در ایتالیا تأثیر بگذارد و در 33 مسابقه فقط چهار گل به ثمر رساند که هیچ یک در این فصل نبود.

ماروتا تأیید کرده که آنتونیو کونته سرمربی اینتر نمی‌خواهد این بازیکن 28 ساله را در اختیار داشته باشد در حالی‌که او نمی‌خواهد در آنجا باشد و در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب می‌تواند آنجا را ترک کند.

ماروتا به DAZN گفت: "كونته به شكل گسترده پاسخ داد. ما نمی‌توانیم بازیکنی را نگه‌داریم که در حال حاضر درخواست جدایی داشته باشد. ما ارزیابی‌های درستی خواهیم کرد. در حال حاضر او در دسترس است و کونته از او استفاده می‌کند به گونه‌ای که مورد احترام باشگاه باشد. در حال حاضر پیشنهادی نرسیده و در صورت تغییر، سعی خواهیم کرد ترکیب مناسبی را پیدا کنیم."

اریکسن نتوانسته یک برنامه منظم بازی در اینتر داشته باشد و تاکنون سه مسابقه از هشت بازی نراتزوری در لیگ را از ابتدا به میدان رفته است.

ستاره دانمارکی در دو مسابقه اخیر اینتر در لیگ از جمله پیروزی 4-2 روز یکشنبه مقابل تورینو یک بازیکن تعویضی بدون استفاده بوده است.

کونته در ترکیب 3-2-2 در خط میانی 3 (نیکولو بارلا، روبرتو گاگالیاردینی و خرید جدید آرتورو ویدال) را انتخاب کرده است.

اریکسن پس از رد قرارداد جدید برای ماندن در ترکیب ژوزه مورینیو فصل گذشته یک انتقال 17.5 میلیون پوندی از تاتنهام را نهایی کرد.

این بازیکن 28 ساله با یک حرکت شوکه کننده به آرسنال، رقیب شمال لندنی بوده است. گرانیت ژاکا هافبک توپچی‌ها در یک حرکت احتمالی مبادله مورد بحث قرار گرفته است. این در حالیست که قرارداد فعلی اریکسن در اینترمیلان تا سال 2024 ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала