Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاراتیچی: مطمئن باشید رونالدو در یووه می‌ماند

© AFP 2023 / ALBERTO LINGRIAرونالدو و بونوچی
رونالدو و بونوچی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس باشگاه فوتبال یوونتوس به شایعات نقل و انتقالات اخیر در مورد کریستیانو رونالدو پاسخ می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فابیو پاراتیچی رییس باشگاه یوونتوس گزارش‌های مربوط به انتقال کریستیانو رونالدو را منتقل کرده و اصرار دارد ابرستاره پرتگالی قراردادش را تمدید نماید.

قرارداد رونالدو تا تابستان 2022 ادامه دارد هرچند گمانه زنی‌ها حاکی از آن بود که یوونتوس قصد دارد در پایان این فصل از بازیکن 35 ساله در بدل پول نقد بفروشد.

گفته می شود در سال‌های گذشته رونالدو همراه با حقوق زیادش و مشکلات مالی یوونتوس از عوامل اصلی نگرانی غول سری آ با توجه به فروش وی بوده است.

اگر رونالدو برای فروش باشد PSG علاقه‌مند به انتقال اوست در حالی‌که بازگشت به رئال مادرید نیز مورد بحث بوده است. اما پاراتیچی مصمم بود كه رونالدو قبل از انقضا قرارداد فعلی‌اش به جایی نخواهد رفت.

پاراتیچی روز شنبه گفت: "در آینده او با ما است می توانم به شما اطمینان بدهم."

وی خطاب به گمانه زنی‌ها افزود: "هر روز شایعات نقل و انتقالات و بازیکنانی وجود دارد که با باشگاه‌های مختلفی در ارتباط هستند اما ما خیلی به این موضوع توجه نمی‌کنیم."

رونالدو در بازگشت به میادین باشگاهی پس از وقفه بازی‌های ملی دو گل برای یوونتوس به ثمر رساند و تیم‌اش را به برتری 2-0 برابر کالیاری همراهی کرد.

حملات او در این فصل تنها در 4 شروع در سری A تعداد گل‌های فصلش را به عدد 8 رساند و به یووه کمک کرد اختلاف در صدر جدول با میلان را فقط به یک امتیاز کاهش دهد. میلان امشب در مصاف با ناپولی بازی دشواری خواهد داشت که در رده چهارم قرار دارد و در صورت برتری نیز می‌تواند جایگاه نخست را دوباره بدست بگیرد.

آندره پیرلو سرمربی یووه از عملکرد تیم‌اش خشنود بود و پس از بازی اظهار داشت: "وقتی از وقفه بازی‌های ملی بر می‌گردید همیشه کار دشوار است اما ما از همان دقیقه اول با روحیه مناسب بازگشتیم. ما به خوبی بر بازی تسلط داشتیم، به بازی مثل این نیاز داشتیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала