Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرادخوانی قهرمان لیگ فوتبال ساحلی کابل شد

© Photo / AFFمرادخوانی
مرادخوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال مرادخوانی بدون شکست به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر ساحلی شهر کابل رسید.

به گزارش اسپوتنیک، این رقابت ها از دو هفته پیش با شرکت هشت تیم شهر کابل به صورت لیگ برگزار شد که در پایان تیم مرادخوانی با کسب 7 برد متوالی با 21 امتیاز به مقام قهرمانی این مسابقات رسید.

تیم فوتبال شریفی سپورت نیز با کسب 15 امتیاز حائز مقام دوم شد.

در پایان، سلیمان سلیمی از تیم مرادخوانی به عنوان بهترین دروازه بان مسابقات، زین الدین شریفی از تیم شریفی سپورت بعنوان بهترین بازیکن تورنمنت و تیم حیدری نیز با 34 گل زده بعنوان آقای گل این مسابقات شناخته شدند.

همچنین تیم فوتبال امید افغان نیز برنده کاپ اخلاق این مسابقات شد.

در همین حال احسان شیرزادی مسئول برگزاری این رقابت ها میگوید، این تورنمنت به خاطر شناسایی و معرفی چهره های برتر برای تیم ملی فوتبل ساحلی افغانستان برگزار شده است که پس از ارزیابی های انجام شده 16 بازیکن به شمول دو مربی برای حضور در تمرینات تیم ملی در دو بخش جوانان و بزرگسالان انتخاب شده اند.

قرار است به زودی با حضور چند بازیکن ولایات یک کمپ تمرینی در شهر کابل و سپس در یکی از ولایات گرم سیر افغانستان به منظور تشکیل تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان برگزار گردد.

انتظار میرود تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان بتواند در سال 2021 در صورتی که شیوع ویروس کرونا کمتر شود، در رقابت های انتخابی جام جهانی و قهرمانی آسیا شرکت کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала