Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل غیبت مسی برابر دیناموکیف مشخص شد

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا، در مورد عدم حضور مسی در فهرست بازیکنان دعوت شده برای بازی برابر دیناموکیف صحبت کرد و دلیل غیبت او استراحت دادن به کاپیتان تیمش عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا سه شنبه شب در نخستین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه المپیسکی مهمان دیناموکیف اوکراین است و در اوج کرونا به این کشور سفر خواهد کرد.

باشگاه بارسلونا دقایقی قبل فهرست بازیکنان دعوت شده برای این دیدار را مشخص کرد که در نامی از مسی دیده نشد تا رسانه‌ها از او به عنوان بزرگترین غایب این دیدار یاد کنند.

سرمربی بارسلونا دقایقی قبل در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شد و در مورد غیبت مسی و فرانکی دی‌یونگ صحبت کرد.

کومان در این مورد گفت:" ما تصمیم گرفتیم که با لئو و فرانکی به اوکراین نرویم زیرا موقعیت ما در گروه لیگ قهرمانان نسبتاً خوب است، ما 9 امتیاز داریم و هر دو به استراحت نیاز داشتند".

مسی و فرانکی دی‌یونگ در حالی به این دیدار دعوت نشده اند که این دو بازیکن بیشترین بازی را در این فصل برای بارسلونا انجام داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала