Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکایت لمپارد از فشردگی بازی‌ها

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد سرمربی چلسی، از فشردگی بازی‌ها شکایت کرد و آن را بی‌رحمانه عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال در حال حاضر دو بازی در هفته انجام می‌دهند و بازیکنان مجبور اند در عرض سه روز ریکاوری کرده برای بازی‌ بعدی خود شان را آماده سازند.

کای هاورتز  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
با تایید لمپارد، هاورتز به کرونا مبتلا شد+عکس

در  لیگ انگلیس، این فشار در ماه دسامبر بیشتر از گذشته می‌گردد و در نزدیکی‌های کریسمس، تیم‌ها در کمتر از 48 ساعت در دو دیدار به میدان می‌روند.

قبل از این سرمربیان تیم‌های لیگ برتر از این موضوع انتقاد و این را فشاری بر بازیکنان عنوان کرده بودند.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی، امروز در کنفرانس خبری قبل از دیدار با رن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به این موضوع واکنش نشان داد و تقویم بازی‌ها را بی‌رحمانه عنوان کرد.

او در این مورد گفت:" امروز به تقویم بازی‌ها نگاه کردم و این واقعاً بی‌رحمانه است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که برابر رن به برتری دست یابیم و راهی دور بعدی رقابت‌ها گردیم تا به بازیکنانم استراحت دهم. همه سعی داریم تا به عنوان صدرنشین گروه راهی دور بعدی شویم و این هدف ما است".

این در حالی‌ست که چلسی در با 7 امتیاز در گروه E، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صدرنشین است و سویا با همین تعداد امتیاز در رده دوم قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала