Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لنگلت: بارسا هنوز فرصت قهرمانی در رقابت‌های لالیگا را دارد

© AFP 2023 / Josep LagoИгрок "Барселоны" Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلمنت لنگلت مدافع فرانسوی بارسلونا، در نشست خبری قبل از دیدار با دیناموکیف، در مورد شرایط تیمش در رقابت‌های لالیگا صحبت کرد و مدعی شد که این تیم هنوز فرصت قهرمانی در رقابت‌های لالیگا را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در فصل جاری رقابت‌های لالیگا، نتایج مطلوبی کسب نکرده و در حال حاضر در رده دوازهم جدول لالیگا قرار دارد.

VAR کمک داور ویدیویی - اسپوتنیک افغانستان
کارشناس داوری: خطای لنگلت روی راموس پنالتی نبود

این تیم از 8 بازی، 11 امتیاز کسب کرده و بدترین بارسای 25 سال آخر از لحاظ کسب امتیاز بوده است.

با توجه به شرایط فعلی، بسیاری از کارشناسان شانس این تیم را برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا نزدیک به صفر می‌دانند و باوری به بهبود این تیم ندارند.

 کلمنت لنگلت مدافع فرانسوی بارسلونا اما در نشست خبری قبل از دیدار با دیناموکیف، در مورد شرایط تیمش در رقابت‌های لالیگا صحبت کرد و مدعی شد که این تیم هنوز فرصت قهرمانی در رقابت‌های لالیگا را دارد.

او در پاسخ به این پرسش که لالیگا برای بارسا تمام شده است، چنین گفت:" اگر اکنون سر خود را به پائین بیندازیم، حرفه‌ای نخواهد بود و بی احترامی به هواداران است. ما باید اوضاع را برگردانیم. ما هنوز فرصت قهرمانی در رقابت‌های لالیگا را داریم زیرا بسیار از بازی‌ها انجام نشده و امتیازهای زیادی هنوز باقی مانده که باید کسب کنیم".

این در حالی‌ست که بارسلونا فصل گذشته بیشتر هفته‌ها را در صدر بود اما در 10 هفته پایانی، رئال مادرید شرایط را تغییر داد و توانست در پایان فصل قهرمان رقابت‌های لالیگا شود.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала