Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچسترسیتی درهای خود به روی «لیونل مسی» را بست

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که سران باشگاه منچسترسیتی بی‌خیال جذب فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا شده است که این البته خبر خوبی برای تیم اسپانیایی است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «اسکای اسپورت» به نقل از نزدیک به باشگاه سیتی گزارش داده است که این باشگاه هیچ پیشنهادی به مسی نداده است و کلا بی خیال جذب این بازیکن شده است.

Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
شرط «لیونل مسی» برای تمدید قرارداد با بارسلونا

بر اساس این گزارش، حقوق بسیار بالای مسی مانع اصلی این انتقال است و دلیل دیگر  هم این بازیکن 33 سال سن دارد و به روزهای پایانی فوتبال خود نزدیک می شود. اسکای اسپورت گزارش داد که اگر مسی به صورت رایگان هم راهی سیتی شود، باشگاه منچستری باید طی هر فصل 100 میلیون یورو به این بازیکن بپردازد. با توجه به مسائل اقتصادی پرداخت چنین پولی برای سیتی بسیار سخت و غیرممکن خواهد بود.

مسی همواره در بارسلونا بازیکن آزاد بوده است تا جایکه قرارداد او همواره به صورت یک سال تمدید شده است و بدین ترتیب سیتی می تواند به عنوان بازیکن آزاد مسی را جذب کند اما مشکل بزرگی که وجود دارد حقوق دریافتی بسیار بالای این بازیکن است تا جایکه او سالیانه 100 میلیون یورو حقوق می گیرد و در چنین شرایط سخت کرونایی نه تنها سیتی بلکه هیچ تیم دیگری هم نمی تواند مسی را جذب کند.

جدایی لوئیس سوارز باعث شد تا مسی بسیار عصبی شود و برای جدایی ابراز علاقه نشان دهد.از سیتی گواردیولا به عنوان جدی ترین مشتری فوق ستاره آبی اناری ها سخن به میان آمد اما او در نهایت در بارسلونا باقی ماند. مسی از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و در فصل جاری اصلا عملکرد خوبی از خود نشان نداده و همین باعث شده است تا بارسلونا هم یکی از بدترین فصل های فوتبالی خود را تجربه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала