Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفتۀ دهم لالیگا؛ فرار والنسیا از شکست و صدرنشینی دوباره سوسیداد

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال والنسیا در دقایق پایانی از شکست مقابل آلاوس فرار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، والنسیا شب گذشته در هفته دهم لالیگا میهمان آلاوس بود که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

آلاوس در  این مسابقه با گل‌های خیمو ناوارو در دقیقه 2 و لوکاس پرس در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی از حریفش پیش افتاد. اما این پایان کار نبود و مانوئل وایخو در دقیقه 73 و هوگو گیامون در دقیقه 78 برای والنسیا گلزنی کردند تا خفاش‌ها بازی باخته را به تساوی برسانند.

همچنین عصر یکشنبه شب رئال سوسیه‌داد  مقابل کادیس صف‌آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. الکساندر ایساک در دقیقه 66 برای شاگردان ایمانول آلگواسیل گلزنی کرد تا آنها با 23 امتیاز، در صدر جدول لالیگا باقی بمانند.

در دیگر دیدار این هفته از لالیگا، گرانادا و رئال وایادولید برگزار شد و در پایان شاگردان سرجیو برابر میزبان خود به پیروزی 3 بر یک رسیدند. اسکار پلانو، مارکوس دسوزا و ژوائو فیلیپه گلزنان رئال وایادولید در این دیدار بودند. دومینگوس دوارته نیز تک گل گرانادا را به ثمر رساند.

رئال وایادولید با کسب 3 امتیاز این دیدار 9 امتیازی شد و به رده هفدهم صعود کرد. گرانادا نیز با 14 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала