Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسمیرو و راموس؛ دو امید و یک "معجزه"

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia Soccer Champions League
کاسمیرو  Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در انتظار تست منفی کاسمیرو است اما برای دوباره بازگشت زودهنگام کاپیتان به معجزه نیاز دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سه روز بعد رئال مادرید در برابر اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند اما زیدان بیش از هر زمان دیگری از بیماری مطلع است.

با توجه به این‌که بنزما در یک تمرین آزمایشی تمام وقت به خاطر آسیب عضلانی حضور یافت که تا هنوز بهبود نیافته، مربی مادرید جبهه‌های پزشکی بیشتری دارد.

از یک طرف کسانی که تحت تأثیر کوید19 قرار گرفته‌اند، به شدت رختکن رئال را تهدید می‌کند. در حال حاضر دو بازیکن (کاسمیرو و میلیتائوو) جود دارد که به دلیل ویروس از حضور در میادین محروم هستند. روز دوشنبه آینده هر دو مورد آزمایش PCR جدید قرار می‌گیرند و مشخص می‌شود که هر دو چراغ سبز را برای سفر به میلان دریافت می‌کنند یا خیر. این هافبک پس از تست منفی فقط چهار روز پیش در روز جمعه در تست‌های لیگ شکست جدیدی دریافت کرد که در آن نتایج نامشخص او را از لیست دوئل مقابل ویارئال خارج کرد. میلیتائو به نوبه خود از 2 دسامبر گذشته که برای اولین بار آزمایش مثبت داشت، نیز از بازی‌ها دور است.

در مادرید، امیدهای موجهی وجود دارد که بتواند دو بازیکن ملی‌پوش برزیلی را برای بازی بعدی رئالی‌ها در دوئل مهم مقابل اینتر در لیگ قهرمانان بازیابی کند. علی‌رغم این‌که هر دو نتوانسته‌اند با این گروه تمرین کنند (کاسمیرو فقط بخشی از این بازی را انجام داد از جلسه 18 نوامبر با گروه) به مدت چند روز، اما برای زیدان ضروری است که سربازان خود را بازیابی کند و اگر فردا تست منفی داشته باشد هر دو گزینه جدی برای جدال با اینتر را خواهند بود.

مسئله دیگر بهبود احتمالی سرخیو راموس است که فقط یک "معجزه" ورزشی اجازه حضور در میلان را می‌دهد. مصدومیت عضلانی که در جریان بازی اسپانیا و آلمان او متقبل شد باید حدوداً ده روز او را از بازی‌‌ها دور کند ولی کاپیتان برای رسیدن به دوئل قهرمانان سرعت بهبودی خود را به حداکثر افزایش داده است. این اولین باری نیست که مدافع میانی مادرید پس از آسیب دیدگی عضلانی ضرب الاجل خود را قطع می‌کند و این همان چیزی است که یکی از بازیکنان رختکن به آن متعهد است. زیرا مشخص است که مادرید در لیگ قهرمانان بدون فرمانده خود که هنوز ورودش به هواپیمای مادرید که سه‌شنبه به میلان خواهد رفت، مشخص نیست نخواهد رفت. زیرا حضور او حتی روی آینده تیم تأثیرگذار خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала