مرحله سوم آزمایشات بالینی واکسین "Sputnik V" در مکزیکو

© Photo / RDIFمرحله سوم آزمایشات بالینی واکسین "Sputnik V" در مکزیکو
مرحله سوم آزمایشات بالینی واکسین Sputnik V در مکزیکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر مکزیکو در روسیه می گوید که انتظار می‌رود مرحله آزمایشات بالینی واکسین روسی در کشورش انجام شود.

به گزارش اسپوتنیک، نورما پنسادو مورنو، سفیر مکزیکو در روسیه می گوید که انتظار می‌رود مرحله سوم آزمایشات بالینی واکسین ضد کرونا "Sputnik V" روسی در مکزیکو برگزار شود.

وزیر دارایی مکزیکو به کرونا ویروس مبتلا شد - اسپوتنیک افغانستان
وزیر دارایی مکزیکو به کرونا ویروس مبتلا شد

در ماه سپتامبر، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه "RDIF" و شرکت دارویی "Landsteiner Scientific" توافق‌نامه ای را برای تهیه 32 میلیون دوز واکسین ضد کرونا "Sputnik V" به مکزیکو اعلام کردند.

آقای نورما پنسادو مورنو می افزاید: "گفتگوها میان صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و مقام‌های مکزیکو به طور منظم انجام می شود. اما در انتظاریم که صندوق اسناد را تکمیل کند تا آنها بتوانند آن را به نهادهای نظارتی ارائه دهند. اگر همه چیز خوب بود، آنها می توانند تائید کنند که بخشی سوم از آزمایشات بالینی را می توان در مکزیکو با اشتراک حدود 500 نفر انجام داد".

سفیر مکزیکو تاکید کرد،  مکزیکو همان‌طور با دیگر تولید کنندگان واکسین کرونا مانند مانند AstraZeneca بریتانیا، Pfizer امریکا و CanSino Biologics چین همکاری می‌کند. این کشور همچنان از توسعه واکسین ملی خود نیز حمایت می‌کند.

در ماه آگوست، وزارت صحت روسیه از ثبت اولین واکسین ضد کرونا ساخته شده مرکز عملی گامالیه خبر داد. نام این واکسین "Sputnik V" بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала