نگرانی مسکو از حملات راکتی اخیر شهر کابل

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر نگرانی مسکو به حملات راکتی اخیر شهر کابل
نگرانی مسکو به حملات راکتی اخیر شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه می گوید که روسیه انتظار دارد تا دولت افغانستان و نیروهای نظامی خارجی در این کشور تمام تلاش خود را برای یافتن و پیگرد قانونی عاملان این عمل تروریستی به کار گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه می گوید که روسیه به شدت نگران حملات راکتی به پایتخت افغانستان است.

افزایش تلفات حملات راکتی کابل؛ صالح: در پیوند به ناکامی دیروز کسی برکنار نخواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
افزایش تلفات حملات راکتی کابل؛ صالح: در پیوند به ناکامی دیروز کسی برکنار نخواهد شد

 بیانیه ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه منتشر شده در سایت این وزارتخانه آمده است: "ما نگرانی شدید خود را در ارتباط به حملات گسترده راکتی شبه نظامیان گروه تروریستی داعش، که در 21 نوامبر رخ داد، ابراز می‌کنیم، در این حمله اماکن مسکونی و شفاخانه ها نیز مورد هدف واقع شده است، در نتیجه این حملات 10 نفر کشته و بیش از 50 نفر نیز زخمی شده اند".

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد که روسیه انتظار دارد تا دولت افغانستان و نیروهای نظامی خارجی در این کشور "تمام تلاش خود را برای یافتن و پیگرد قانونی عاملان این عمل تروریستی به کار گیرند".

او گفت: "بار دیگر ما توجه جامعه جهانی را به درجه جدی تهدید‌های گروه تروریستی داعش و شاخه آن در افغانستان آن جلب می‌کنیم. اتخاذ اقدامات هماهنگ و قاطع برای ریشه کردن این تهدید و خطرات را ضروری می دانیم".

قابل ذکر است که روز شنبه (اول قوس) تروریستان دیروز 23 راکت را بر شهر کابل شلیک کردند که در نتیجه آن ده تن کشته و 51 تن زخمی شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала