Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیندۀ مبهم ایسکو؛ هافبک رئال مشتری ندارد

© REUTERS / Peter CziborraIsco
Isco - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایسکو هافبک مالاگایی رئال مادرید که خواهان جدایی از این باشگاه است، پیشنهادی ندارد و مشخص نیست که آینده او در این باشگاه چه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، ایسکو تابستان 2013 با 30 میلیون یورو از مالاگا جذب شد و از او به عنوان یکی از آینده‌دارترین هافبک‌های دنیای فوتبال یاد می‌شد. ایسکو اما ندرخشید و در حال حاضر زیاد به چشم نمی‌خورد.

ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
آرسنال شرایط جذب ایسکو را بررسی کرد

این بازیکن مدت‌هاست از چشم زیدان افتاده و جایی در ترکیب تیم رئال مادرید ندارد. این هافبک مالاگایی که با امیدهای فراوان به سانتیاگو برنابئو آمده بود، دیگر آینده خود را در این باشگاه نمی‌بیند و تلاش دارد تا در زمستان از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

او اخیراً از مسئولان این باشگاه درخواست کرده بود تا در نیم‌فصل با انتقالش به تیمی دیگر به ‌عنوان بازیکن آزاد موافقت کنند.

رئال اما مخالف جدایی ایسکو به صورت آزاد است و می‌خواهد با دریافت پیشنهاد خوب او را به تیم دیگری واگذار کند.

نشریه‌های اسپانیایی امروز مدعی شدند که این بازیکن مشتری ندارد و هیچ باشگاهی در مورد جذب او با رئال وارد مذاکره نشده است.

اخیرا از اورتون به عنوان باشگاه خواهان ایسکو نام برده می شد ولی کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود این شایعات را رد کرد. پاسخ رئال به درخواست ایسکو مثبت بوده و باشگاه مادریدی حاضر است او را با رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو به فروش برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала