Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال هم‌تیمی سابق مسی از انتقال او به منچسترسیتی

© REUTERS / ALBERT GEAليونيل ميسي أول لاعب يهز الشباك في 16 موسما متتاليا بدوري أبطال أوروبا
ليونيل ميسي أول لاعب يهز الشباك في 16 موسما متتاليا بدوري أبطال أوروبا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پابلو زابالتا ستاره سابق تیم ملی آرجانتین و باشگاه منچسترسیتی، در مورد احتمال پیوستن مسی به جمع سیتیزن‌ها واکنش نشان داد و از این موضوع حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در آغاز فصل خواهان جدایی از بارسلونا بود اما باشگاه اجازه جدایی به این بازیکن نداد و سازمان لالیگا نیز از باشگاه حمایت کرد و بند قرارداد که لئو بر بنیاد آن خواهان جدایی بود را پایان یافته عنوان کرد.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
پیشنهاد عجیب و باورنکردنی مالک منچسترسیتی به مسی

با نزدیک شدن به پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، شایعات زیادی در باره این بازیکن مطرح است و رسانه‌های نزدیک به دو باشگاه بارسلونا و سیتی مدعی اند که این بازیکن قرارداد خودش را تمدید نخواهد کرد و در جنوری به حضور 20 ساله‌اش در نیوکمپ پایان خواهد داد.

از باشگاه سیتی به عنوان تنها مقصد احتمالی این بازیکن یاد شده و کارشناسان با توجه به حضور پپ گواردیولا در این تیم مدعی اند که مسی در لیگ انگلیس نیز موفق خواهد شد.

حضور احتمالی مسی در منچسترسیتی مورد استقبال بسیاری از از ستاره‌های فعلی و سابق سیتی قرار گرفته و پابلو زابالتا ستاره سابق تیم ملی آرجانتین و ستیزن‌ها نیز از این موضوع استقبال کرده است.

او در این مورد با مارکا گفت‌وگو کرد و چنین اظهار داشت:" بهترین چیز برای مسی این است که روی شرایط فعلی تمرکز کند. اگر او مجبور به تغییر باشگاه شود و سیتی انتخاب کند، من بسیار خوشحال خواهم شد. من می‌دانم که مسی از شرایط فعلی راضی نیست و باید دوباره از لحظات حضورش در زمین لذت ببرد".

این در حالی‌ست که مسی فوتبال خود را از بارسلونا آغاز کرد و در طول دوران حضورش در جمع آبی اناری‌ها توانسته 10 قهرمانی لالیگا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала