Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان 3 هفته خانه‌نشین شد

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус"
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره سویدنی میلان به دلیل مصدومیت، حداقل 20 روز از میادین دور خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، میلان در ادامه روند فوق‌العاده خود شب گذشته موفق شد در یک مسابقه حساس ناپولی را با نتیجه 3-1 شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

Медики оказывают помощь форваду ФК Милан Златану Ибрагимовичу во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
نگرانی شدید میلان از مصدومیت احتمالی زلاتان

با این حال، زلاتان ابراهیمویچ، فوق ستاره سویدنی روسونری در دقیقه 79 بازی به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد. در هیمن حال، نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد ستاره سویدنی میلان 5 بازی پیش روی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد.

این نشریه در چاپ امروز خود رد این باره نوشت:«زلاتان حداقل 20 روز از میادین دور خواهد بود. او بدون شک در 5 بازی آینده روسونری حضور نخواهد داشت.» زلاتان در بازی با ناپولی ستاره میدان بود و موفق شد دبل کند. میلان اکنون صدرنشین سری آ است و ایبرا نیز با زدن 10 گل بالاتر از رونالدو بهترین گلزن این فصل سری آ است.

مصدومیت زلاتان ایبراهیموویچ، در بازی با ناپولی باعث نگرانی هواداران و کادرفنی این تیم شده است و اخبار زیادی در دو روز گذشته در زمینه مدت دوری ایبرا مطرح شد. به این ترتیب، زلاتان غایب بزرگ میلان خواهد بود و پنج مسابقه حساس این تیم شامل دو بازی در لیگ اروپا برابر تیم‌های لیل و سلتیک و دیدار مهم درسری‌آ برابر فیورنتینا را از دست خواهد داد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала