Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوتی که بلاخر شکست؛ گریزمن: «مسی» از دستم عصبانی بود، اما حالا با هم هستیم

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره فرانسوی بارسلونا سرانجام تصمیم گرفت درباره حواشی به وجود آمده سکوت خود را بشکند.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن دومین فصل حضورش در بارسلونا را می‌گذراند، اما از آغاز ورود به نیوکمپ با انتقاد زیادی مواجه شد و برخی دلیل عملکرد ضعیف او را، اختلاف با لیونل مسی می‌دانستند.

Ehemaliger niederländischer Fußballprofi Marco van Basten - اسپوتنیک افغانستان
فان‌باستن: نمایش مسی و گریزمن شبیه بازیکنان سطح پایین است
مهاجم فرانسوی آبی‌اناری‌ها در مورد صحبت‌هایی که در خصوص رابطه نامناسبش با فوق ستاره آرجنتینی تیمش مطرح می‌شود، اظهار داشت:«با او صحبت کردم و مسی گفت از اینکه در مرتبه نخست پیشنهاد بارسلونا را نپذیرفتم از دستم عصبانی است. او اکنون همیشه کنارم خواهد بود چراکه با هم در بارسلونا هستیم.»
گریزمن در ادمه در مورد حضورش در بارسلونا بیان داشت:«نمی‌توانم فکر کنم که خرید خوبی برای بارسلونا بوده‌ام اما اکنون می‌بینم که نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا، هر روز در خصوص من صحبت می کنند. ابتدا پیشنهاد بارسلونا را رد کردم و همین امر موجب شد رسانه‌های کاتالانی ارتباط خوبی با من نداشته باشند اما می‌توانم در زمین مسابقه همه چیز را تغییر دهم.»
او در پایان اظهار کرد:«شروعم در اتلتیکو هم سخت بود چون تیم به تازگی فاتح لالیگا شده بود و من باید جایگاه خود را به دست می آوردم. همیشه با حرف سرمربی پیش رفته ام حتی اگر بدانم خواسته اش به نفعم نیست‌ یا در بهترین پست ممکن من را نمی گذارد. هر چیزی که سرمربی بگوید انجام می دهم.»

پس از گذشت بیش از یک فصل از ورود آنتوان گریزمن از اتلتیکومادرید به بارسلونا، این مهاجم باتجربه مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته و هنوز نتوانسته درخشش گذشته خود را تکرار کند. بسیاری معتقدند عدم استقبال از سوی لیونل مسی از همان ابتدای کار شرایط را برای آنتوان گریزمن دشوار کرد و در ادامه نیز تغییری در این روند صورت نگرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала