Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد عجیب و باورنکردنی مالک منچسترسیتی به مسی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش نشریه «تایمز» انگلیس، در گزارش جالبی از پیشنهاد همکاری 10 ساله منچسترسیتی به فوق ستاره آرجنتینی بارسونا پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، «گروه فوتبال سیتی»که این باشگاه انگلیسی نظارت می‌کند،  پیشنهاد همکاری 10 ساله به لیونل مسی ارائه داده است.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
پیشنهاد مدیر باشگاه بارسلونا به منچسترسیتی برای جذب مسی

بر اساس این گزارش، مسی سال‌های نخست حضورش را به عنوان بازیکن در اتحاد سپری کند و سپس می‌تواند به 8 تیم زیر نظر این گروه مثل یاکوهوما مارینوس ژاپن یا ملبورن سیتی استرالیا منتقل شود. برای کامل شدن این 10 سال، باشگاه منچسترسیتی می‌خواهد پس از دوران فوتبال مسی از او به عنوان سفیر باشگاه استفاده کند.

گروه فوتبال سیتی در نظر دارد از چهره موفق فوق ستاره بارسلونا که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است برای وجهه باشگاه‌های خود استفاده کند. نشریه انگلیسی «اسکای اسپورت» هفته پیش اعلام کرد که منچسترسیتی به دلیل شرایط اقتصادی از خرید مسی منصرف شده. اما «گیلم بالاگه»، خبرنگار مشهور اسپانیایی تمدید پپ را نشانه‌از خرید مسی عنوان کرد.

ماجرای انتقال مسی به منچسترسیتی به یکی از مهمترین مسائل فوتبال جهان بدل شده است و رسانه‌ها از نظرهای متفاوت خودشان صحبت می‌کنند. مسی تا 30 جون سال 2021 با این باشگاه اسپانیایی. فوق ستاره ابی‌اناری‌ها هنوز هم رویای ترکی این باشگاه بر سر دارد. مسی این روزها در بارسلونا موفق نیست و شاید بتواند با رفتن به تیمی دیگر دوباره به جام و قهرمانی دست یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала