Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان در کنار مسی؛ سرمربی هالندی در مقابل لئو نمی‌ایستد

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان ترجیح می‌دهد در کنار لیونل مسی باشد و در مقابل فوق ستاره تیمش قرار نگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان برای دیدار این هفته بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به لیونل مسی و فرنکی دی یونگ استراحت داده تا در غیاب این دو بازیکن در اوکراین با دیناموکیف دیدار کند.

Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
دلیل غیبت مسی برابر دیناموکیف مشخص شد

سرمربی هالندی که در لالیگا سانتاندر نتوانسته نتایج قابل قبولی با تیمش بگیرد در سه بازی ابتدایی 9 امتیاز لیگ قهرمانان را کسب کرده و برای آنکه در لالیگا شرایط تیمش را بهبود بخشد به دو ستاره تیمش استراحت داده است. البته که مصدومان بارسا هم زیاد هستند و برای همین از تیم B بازیکنانی دعوت شده‌اند.

آنسو فاتی، رونالد آرائوخو، سرجیو بوسکتس  سرجی روبرتو و جرارد پیکه نفراتی هستند  که به دلیل مصدومیت در فواصل زمانی مختلف به تیم باز خواهند گشت. کنار گذاشتن لیونل مسی نشان می‌دهد کومان به شدت نگران موقعیتش در بارسلونا بوده و نمی‌خواهد خیلی زود اخراج شود. بسیاری از کارشناسان معتقدند شکل بازی سرمربی هلندی به شکلی است که مسی آزادی عمل همیشگی را ندارد و برای همین آمار گلزنی‌اش افت کرده است.

کومان بهتر از هر کسی می‌داند اگر قرار باشد کسی بلوگرانا را ترک کند آن فرد خود او خواهد بود و تمامی ارکان باشگاه و هواداران خواهان ماندگاری مسی هستند. بنابراین باید به دنبال کسب نتایج درخشان با بارسلونایی باشد که در آن مسی همچون گذشته می‌درخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала